home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA
BYD Dolphin

Kineska kompanija BYD ima ambiciozne planove za prodor na japansko tržište, trenutno četvrto po veličini na svetu.

Dok je nedavno govorio na konferenciji dilera u Tokiju, osnivač BYD-a Vang Čuanfu je otkrio da će brend biti lansiran u Japanu u januaru 2024. i da do 2025. ima za cilj da prodaje 30.000 električnih vozila godišnje u toj zemlji. Očekuje se da će imati i 100 dilera širom Japana do 2025. godine.

Kineska marka je prvobitno planirala da se lansira u Japanu kroz model onlajn prodaje, ali je promenila planove kako bi se fokusira na zastupništva i da bi bolje upoznala lokalne klijente sa brendom.

„Upravo zato što se nalazimo u Japanu, gde niko ne poznaje naš brend, trebalo bi da dovedemo ljude u kontakt sa vozilima i dilerima“, rekao je generalni direktor BYD-a za Aziju i Pacifik i predsednik BYD Japana Liu Ksueliang.

BYD je već započeo proces uspostavljanja velike dilerske mreže u Japanu. Da bi to uradila, kompanija potpisuje ugovore o zastupstvu sa poznatim dilerima i prodavcima i trenutno ima otprilike 50 lokacija širom zemlje.

Prvi BYD model koji stiže u Japan je Dolphin, po ceni od 3,63 miliona jena ili 23.065 evra.

Priredio: Ivan Mitić – Autoblog.rs



čitanja : 286



Komentari