Ne gube domet ni nakon nekoliko hiljada punjenja
Električna vozila marke MG sadrže baterije s degradacijom od 0%, prema najnovijim testovima koje je sprovela kompanija, a kojima su izmereni nivoi izdržljivosti i bezbednosti, objašnjava se u saopštenju.
Naime, u najnovijem testu u Španiji, sprovedena je stroga SOH (State of Health) analiza na ZS EV-u nakon prvih 35.000 kilometara intenzivne upotrebe, te nakon što je baterija bila podvrgnuta svim vrstama punjenja: ultrabrzom, brzom i sporom.
Rezultat je, ističe kompanija, izuzetan, budući da baterija nije pretrpela ni najmanju degradaciju: zadržava 100% svog nominalnog kapaciteta i sve njene komponente su u savršenom stanju nakon što su podvrgnute iscrpnoj analizi. Baterije koje koristi MG dizajnirane su da ponude do 5000 ciklusa punjenja, što znači komforno premašivanje milion kilometara korišćenja automobila, navodi Revija HAK.
Brend takođe navodi da ima jednu od najboljih baterijskih tehnologija na tržištu iz dva razloga. S jedne strane, ima koristi od stručnog znanja svoje matične firme, SAIC Motor, koja proizvodi i razvija električna vozila više od decenije. S druge strane, blisko sarađuje s firmom CATL, koji je broj jedan u svetu u automobilskim baterijama i razvoju baterija. MG objašnjava da su SAIC Motor i CATL 2017. osnovali zajedničku fabriku za proizvodnju baterija najvišeg kvaliteta, s proizvodnim kapacitetom od 36 GWh. Ovo postrojenje pokriva sve proizvodne procese baterije: ćelije, module, sistem kontrole i upravljanja, integrisane sisteme i recikliranje.
Na kraju, MG ističe da je njegov ZS EV ažuriran s novim paketima baterija s dva kapaciteta: jednim od 50,3 kWh (bruto) koji ovom modelu obezbeđuje domet od 320 kilometara (WLTP) i drugim, dugotrajnim, sa 69,9 kWh (bruto) što omogućava električni domet ZS EV do 440 km (WLTP). Nove baterije, izrađene s velikim paketima ćelija modula (sa 120 ćelija za 50,3 KWh i 96 ćelija za 69,9 KWh), poboljšavaju gustinu energije za 34%. Njihova težina je 412 kilograma s kapacitetom od 50,3 kWh i 396,9 kilograma s kapacitetom od 69,9 kWh, a to je zbog različite hemije ćelija u svakoj od njih.
Izvor: Revijahak.hr
Foto: Arhiva Autoblog.rs / MG