
Mali 1.0 dvocilindrični motor ne bi direktno pokretao veliku limuzinu, već bi dobio ulogu tzv. range-extendera.
Poslednje informacije govore da je Mercedes već odradio testiranja prototipa, ali je na kraju ipak odustao. Britanski Autocar citira neimenovani izvor iz Mercedesa, koji tvrdi da nemačka luksuzna marka više ne teži električnim vozilima s produženim dometom. Smatraju to "prelaznom tehnologijom" koja je skupa za proizvodnju i donosi samo minimalne koristi.
EQS je navodno imao dvocilindričnu verziju "M254" 2.0 četvorocilindričnog motora s izduvnim sistemom postavljenim na prednjem delu automobila. Snaga je dolazila iz zadnjeg električnog motora s 268 KS, crpeći energiju iz litijum-jonske baterije, navodi Index.hr.
Bilo bi zanimljivo saznati koliko je bio težak prototip s dodatnim benzinskim motorom i rezervoarom goriva. Naime, EQS već sada ima preko 2500 kg. O ceni da i ne govorimo.
Podsetimo, EQS je nedavno redizajniran. Osim što je dobio prednju masku po uzoru na S klasu, obnovljeni model je dobio i bateriju većeg kapaciteta, a time i veći domet.
Izvor: Index.hr / Autocar.co.uk
Foto: Arhiva Autoblog.rs / Mercedes