home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA
Tesla Cybetruck

Novi Cybertruck u SAD-u serijski dolazi s gumama Pirelli Scorpion ATR ili s Goodyear Wrangler Territory koje imaju dubinu profila od 8 do 9 milimetara. Jedan vlasnik automobila je ostao šokiran kada je nakon samo nekoliko meseci izmerio da mu je na gumama njegovog Cybertrucka Cyberbeast preostalo samo 3-4 milimetra profila. Iako je to više od zakonske granice od 1,6 mm u SAD-u, gume s ovako malim preostalim profilom gaznog sloja uglavnom se smatraju istrošenima, naročito u zimskim uslovima.

Kako prenosi Jutarnji.hr, vlasnik jednog Cybertrucka iz američke savezne države Kolorado se iznenadio da mu je auto tokom samo jednog leta "sažvakao" više od pola profila gume, ali stručnjaci smatraju da se to se moglo i očekivati od izuzetno teškog i snažnog automobila kao što je Cybertruck Cyberbeast koji ima 845 KS.

Vlasnik Cybertrucka priznaje da je koristio Beast Mode (naćin rada s maksimalnom snagom i ubrzanjem) "nekoliko puta", ali insistira na tome da se pick-up kamionet vozio asfaltiranim ulicama i autoputevima. Tvrdi da njegov Cybertruck nikada nije bio izvan puta niti je ikada postigao najveću brzinu. I ranije su se mnogi vlasnici Cybertrucka na društvenim mrežama žalili kako brzo njihovi automobili troše gume.

Ali čini se da će se s tim problemom i dodatnim troškovima morati da se pomire svi vlasnici Cybertucka jer se radi o vozilu koje ima oko 3 tone mase bez vozača, putnika i tereta. Bez obzira na stil vožnje, gume na tako teškom vozilu će se ubrzano trošiti i vlasnici samo mogu da sanjaju da će im gume potrajati 40 do 80 hiljada kilometara kao na nekom prosečnom automobilu. Uostalom, svi vlasnici velikih i teških SUV-ova, posebno onih električnih, su već dugo svesni da moraju biti pripremljeni za velike izdatke za gume i njihove česte zamene.

Izvor: Jutarnji.hr

Foto: Arhiva Autoblog.rs / Tesla



čitanja : 898



Komentari