
U Volvou misle da postoji ograničenje za pažnju posvećenu koeficijentu otpora prilikom projektovanja novog modela.
U intervjuu za australijski magazin Drive, Volvoov viši menadžer za dizajn eksterijera Florian Mokenhaupt je rekao da će budući Volvo modeli imati koristi od poboljšane aerodinamike, ali je upozorio da fokusiranje prvenstveno na aero efikasnost na kraju šteti stilu, kao i praktičnosti: „U stvari nije toliko u pitanju estetika, već pravljenje automobila koji izgleda kao Apple miš dolazi sa mnogo drugih kompromisa. Znamo da naši kupci, na primer, veoma obožavaju udobnost.“
Mokenhaupt kaže da će Volvo nastojati da svoje automobile učini uglađenijim, dok će jezik dizajna zadržati kohezivnim u celoj liniji. Modeli sledeće generacije će logično izgledati modernije, ali neće biti potpuni odmak od sadašnjih automobila, jer veruje da ljudi koji kupuju u luksuznom segmentu više vole doslednost. On tvrdi da je to druga priča među mejnstrim proizvođačima automobila jer neki brendovi imaju automobile koji izgledaju potpuno drugačije dok stoje jedan pored drugog u salonu.
Kako prenosi Motor1, Mokenhaupt obećava da će Volvo izbegavati da prihvati strategiju „iste kobasice, različite dužine“ koju primenjuju neki od nemačkih konkurenata.
Kako prenosi Automotive News, generalni direktor Volvoa Džim Rovan i glavni komercijalni direktor Bjorn Annval su rekli dilerima u SAD da će 10 automobila sledeće generacije ili ažuriranih modela biti lansirano u naredna 24 meseca. Među njima će biti EX60 krosover i ES90 sedan. Oni će se pridružiti nedavno lansiranom EX90 i obnovljenom XC90.
Iako je prvobitno rečeno da će do 2030. godine biti samo električni, ova kompanija u vlasništvu Geeliya se sada nada da će plug-in hibridi i električna vozila činiti 90-100% prodaje do kraja decenije.
Priredio: Ivan Mitić – Autoblog.rs