home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA
Chery Tiggo 7 Pro

Najnovija studija je potvrdila da kineski proizvođači automobila moraju značajno da smanje cene svojih automobila da bi privukli kupce u Evropi. Cena je ključni magnet za kupce.

U poslednjih pet godina sve više automobila kineskih proizvođača je počelo da se pojavljuje na evropskom tržištu. Već smo počeli da se navikavamo na nova imena na Starom kontinentu, kao što su Chery, Geely, BYD, XPeng, Dongfeng, Leapmotor, Lynk & Co itd. Većina njih proizvodi električne i hibridne automobile po nižim cenama u odnosu na evropske rivale sličnih dometa, ali njihove cene u Kini su drastično niže, navodi Klix.ba.

Uprkos tome, cene kineskih automobila u Evropi su i dalje previsoke da bi privukle veliki broj kupaca, a znamo da je cena ključni magnet. Najnovija studija, američke konsultantske firme Escalent, pokazuje da kineski proizvođači moraju da smanje cene svojih automobila za oko 30 posto da bi privukli više evropskih kupaca.

U studiji je učestvovalo 1.600 kupaca iz Nemačke, Francuske, Italije, Španije i Velike Britanije. Prema studiji, pad cene od 10 posto privukao bi samo jednog od deset Evropljana. Takođe, 31 posto ispitanih želi sniženje cena između 11 i 20 posto kako bi razmotrili kineski automobil.

Ista studija takođe pokazuje da Evropljani nemaju puno poverenja u automobile proizvedene u Kini, što je još jedan faktor zašto kineski automobili privlače malo evropskih kupaca. Kupci još uvek imaju više poverenja u automobile proizvedene u Evropi, Japanu, Južnoj Koreji i SAD. Međutim, koliko "Kinezi" brzo napreduju i prilagođavaju se, pitanje je koliko će ovaj poredak dugo trajati.

Izvor: Klix.ba / Escalent

Foto: Arhiva Autoblog.rs / Chery



čitanja : 5128



Komentari