
Reč je o primerku koji je praktično nov, iako je proizveden davne 2002. godine, a prešao je samo 362 kilometra, navodi Klix.ba.

Nazvan po nemačkoj legendarnoj stazi Nürburgring, Nür ima poseban RB26DETT motor sa šest cilindara pripremljen za trke i modifikovan korišćenjem delova autosport specifikacije N1 GT-R. Ovaj motor razvija 280 KS "na papiru", ali je u stvarnosti ta snaga u stvari znatno veća. Takođe, veoma je pogodan za tjuning. Uparen je sa 6-stepenim manuelnim menjačem, ATTESA E-TS pogonom na sva četiri točka i aktivnim diferencijalom s ograničenim proklizavanjem. Takav je bio vrhunac frumski legalnog modela R34, iako će eksperti reći da je poželjniji još ređi M Spec Nür, koji je proizveden u samo 285 primeraka, sa svojim specijalnim amortizerima, kožnom unutrašnjošću i većim ekskluzivitetom.

Još 2021. godine se pojavio drugi Nür sa samo 10 pređenih kilometara, međutim, iako ovaj na fotografijama ima nešto veću kilometražu, ne može se reći da nije u salonskom stanju.

Lakiran je u Millenium Jade boju, dok je unutrašnjost savršena i "miriše na nov automobil". Prodaje ga specijalizovani diler JDM Expo po ceni od 485.000 dolara, što znači da je namenjen samo kolekcionarima s "najdubljim džepovima".
Izvor: Klix.ba / Carscoops.com
Foto: JDM Expo