
Alfa Romeo je 2025. godinu odlično počeo zahvaljujući uzbudljivim prodajnim rezultatima za Junior: samo nekoliko nedelja od lansiranja, dobijeno je preko 22.000 porudžbina, od toga je 21% za električnu verziju.
Ovaj rezultat daleko nadmašuje prognoze, ulivajući veliko poverenje, sada kada je paleta kompletna, zahvaljujući dolasku Ibrida Q4 verzije. To je odličan početak uoči skorog otvaranja prodaje u Japanu i Australiji, dva tržišta sa velikim potencijalom za Alfa Romeo.
Entuzijazam sa kojim su evropski kupci dočekali kompaktni sportski automobil bio je pokretačka snaga cele linije, koju čine i Tonale, Giulia i Stelvio. U svojim segmentima, sva tri modela nastavljaju da otelotvoruju vrednosti italijanskog duha brenda, sportskog duha i strasti, širom sveta.
Santo Ficili, izvršni direktor Alfa Romea: „Na Međunarodnom sajmu automobila u Briselu, podelio sam optimističan cilj od 20.000 Junior jedinica do kraja januara. Prema tome, za mene prevazilaženje očekivanja može poslužiti samo kao potvrda koliko dobro projekat ide i odličnog rada naše dilerske mreže. Uz zahvalnost svima koji su do sada izabrali Junior, sada se fokusiramo na njegov debi u Japanu i Australiji, gde će imati zadatak da podrži celu paletu – koju čine Giulia, Stelvio i Tonale, a koji su već dostupni kod Alfa Romeo dilera – sa svojim talasom inovacija.”
Priredio: Ivan Mitić – Autoblog.rs