home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA
Alfa Romeo Junior

Alfa Romeo je 2025. godinu odlično počeo zahvaljujući uzbudljivim prodajnim rezultatima za Junior: samo nekoliko nedelja od lansiranja, dobijeno je preko 22.000 porudžbina, od toga je 21% za električnu verziju.

Ovaj rezultat daleko nadmašuje prognoze, ulivajući veliko poverenje, sada kada je paleta kompletna, zahvaljujući dolasku Ibrida Q4 verzije. To je odličan početak uoči skorog otvaranja prodaje u Japanu i Australiji, dva tržišta sa velikim potencijalom za Alfa Romeo.

Entuzijazam sa kojim su evropski kupci dočekali kompaktni sportski automobil bio je pokretačka snaga cele linije, koju čine i Tonale, Giulia i Stelvio. U svojim segmentima, sva tri modela nastavljaju da otelotvoruju vrednosti italijanskog duha brenda, sportskog duha i strasti, širom sveta.

Santo Ficili, izvršni direktor Alfa Romea: „Na Međunarodnom sajmu automobila u Briselu, podelio sam optimističan cilj od 20.000 Junior jedinica do kraja januara. Prema tome, za mene prevazilaženje očekivanja može poslužiti samo kao potvrda koliko dobro projekat ide i odličnog rada naše dilerske mreže. Uz zahvalnost svima koji su do sada izabrali Junior, sada se fokusiramo na njegov debi u Japanu i Australiji, gde će imati zadatak da podrži celu paletu – koju čine Giulia, Stelvio i Tonale, a koji su već dostupni kod Alfa Romeo dilera – sa svojim talasom inovacija.”

Priredio: Ivan Mitić – Autoblog.rs



čitanja : 2813



Komentari