home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA
Dacia Sandero
 
Novi automobili širom sveta postaju sve skuplji. Prema izveštaju DAT-a iz 2024. godine, Nemci u proseku troše 44.630 evra za benzinski ili dizelski te nešto više od 50.000 evra za električni automobil.

Volkswagen Polo, primera radi, pokazuje kako poskupljenje utiče na pojedine modele: osnovni Polo sada košta gotovo 20.000 evra dok je pre deset godina koštao oko 12.500 evra.

Najjeftiniji automobil dostupan u Nemačkoj i omiljeni izbor privatnih kupaca u Evropi, Dacia Sandero, takođe je pogođen povećanjem cena. Prethodni model iz 2018. godine bio je dostupan za 6.990 evra dok je treća generacija iz 2020. godine startovala na 8.990 evra.

Danas, pet godina kasnije, osnovni Sandero sa 67 KS košta 12.400 evra (+77 posto), gotovo isto kao i Volkswagen Polo pre 10 godina, navodi Jutarnji.hr.

Šta kupac dobija u baznom Sanderu (oprema Essential) na nemačkom tržištu?

Dacia Sandero

Osnovna verzija Dacije Sandero u Nemačkoj

Za pogon se brine atmosferski benzinac od 67 KS s kojim ubrzanje do stotke traje 16,7 sekundi.

Najupečatljivija stvar kod osnovnog modela su nelakirane kvake na vratima i poklopci retrovizora. Takođe, osnovni Sandero nema svetla za maglu.

A unutra? Za manje od 15.000 evra ne možete očekivati ​​ luksuz.

Dacia Sandero

Kupcima su na raspolaganju ručna klima, daljinsko centralno zaključavanje, električni prednji prozori, a tu su i senzori za parkiranje, kišu i svetlo, tempomat, prepoznavanje saobraćajnih znakova te pomoć pri kočenju u nuždi.

Serijska oprema uključuje radio, USB priključak za punjenje, kao i Bluetooth za hands-free telefoniranje i striming muzike.

Nema centralnog naslona za ruke, a upravljač se može podešavati samo po visini, ne i po dubini, piše T-Online.

Izvor: Jutarnji.hr / T-Online

Foto: Dacia



čitanja : 23834



Komentari