
Očigledno je cilj odgovoriti izazovima i na pravi način odgovoriti međunarodnim i domaćim konkurentima.

Changan i Dongfeng su veliki u Kini, ali nisu toliko poznati u svetu. Prošle godine Dongfeng je prodao 2,5 miliona automobila, dok je Changan dostigao 2,7 miliona. Zajedno bi pobedili BYD i postali najveća kineska automobilska kompanija, piše Revija HAK.
Obe kompanije su teško držale korak s električnom revolucijom. Kritike vlade su bile oštre, a vladina agencija koja upravlja tim kompanijama ih je optužila da su prespore u tranziciji. Sada, umesto da se takmiče jedni protiv drugih, odlučeno je da udruže snage. To bi mogao da bude potez koji ih čini dovoljno jakim da izdrže najveće pretnje na tržištu, kao što su Tesla i BYD.
Planirano spajanje moglo bi da bude snažna tranzicija, ne samo za Kinu, već i za celi automobilski svet. Ako Changan i Dongfeng uspeju da udruže svoje resurse, mogli bi da postanu globalna sila na koju treba računati, sa sposobnošću da se takmiče s najvećim igračima.
Izvor: Revijahak.hr
Foto: Arhiva Autoblog.rs / Dongfeng / Changan