
U saopštenju se kaže i ovo: „Primili smo mnogo porudžbina za Nissan GT-R ali sada smo završili prihvatanje porudžbina za planiranu količinu. Želimo da izrazimo iskrenu zahvalnost svim našim klijentima na podršci od njegovog pojavljivanja 2007. godine.”

Podsećanja radi, proizvodnja GT-R-a za Severnu Ameriku je završena u oktobru 2024. godine. Pre toga, R35 je već bio van ponude na raznim tržištima zbog pitanja usklađenosti sa propisima (bezbednost, buka, emisija). Australija i Novi Zeland su poslednji put videli GT-R u oktobru 2021., dok su isporuke u Evropi i Velikoj Britaniji završene u martu 2022.
GT-R R35 (poznat i kao „Godzila“) predstavljen je na salonu automobila u Tokiju 2007. godine, a tokom proteklih 18 godina dobio je brojna ažuriranja, uključujući fejslift 2010., 2016. i 2023. godine.
Srce GT-R-a je oduvek bio njegov twin-turbo 3,8 litarski V6 motor, koji je doživeo značajna poboljšanja tokom svog 18-godišnjeg životnog veka. Početnih 353 kW/480 KS je poraslo 421 kW/573 KS nakon fejslifta 2023. godine, a verzija Nismo je dobila 447 kW/608 KS.
Nissan je već ponudio uvid u ono što dolazi kroz Hyper Force koncept iz 2023. Očekuje se da će ovaj superautomobil evoluirati u budući GT-R R36.
Priredio: Ivan Mitić - Autoblog.rs