home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA
Škoda fabrika

Informaciju je potvrdio sam šef brenda Klaus Zelmer. Otkrio je i neke zanimljivosti o električnim vozilima.

Škodin uspeh se bazira na širokoj paleti modela i relativno niskim fiksnim troškovima, rekao je Zelmer na konferenciji 26. februara. Da bi održao ovakvo stanje, proizvođač, koji trenutno zapošljava oko 41.000 ljudi, planira da smanji svoju radnu snagu za oko 20 posto.

U intervjuu za Automobilwoche, Zelmer je objasnio da će “radna mesta biti podložna prirodnim fluktuacijama“, što bi moglo da znači da će Škoda umesto oštrih smanjenja primeniti program dobrovoljnog otpuštanja i prevremenog penzionisanja.

Škoda Elroq

Šef marke je takođe objasnio da ponuda električnih modela stvara znatno niže marže od vozila s unutrašnjim sagroevanjem. “Prodajemo Elroq po sličnoj ceni kao SUV vozila sa SUS motorom, ali su njegove marže puno niže.”

Razvoj elektromobilnosti uz održavanje odgovarajućeg nivoa profita je zato za Škodu značajan izazov. Većina proizvođača se suočava sa sličnim problemima.

Pored ovoga, češki brend ne odustaje od svojih ambicioznih ciljeva, od kojih je jedan prodati milion automobila 2025. godine. Očekuje se da će vanevropska tržišta poput Indije i Vijetnama pomoći u postizanju prekretnice. Škoda polaže velike nade u Indiju, gde je nedavno debitovao model Kylaq dizajniran posebno za Indiju.

Osim toga, Škoda se priprema za početak sklapanja vozila u svojoj novoj fabrici u Vijetnamu. Početna proizvodnja biće fokusirana na mali SUV Kushaq, nakon čega će uslediti mala limuzina Slavia.

Izvor: Automobili.ba

Foto: Arhiva Autoblog.rs / Škoda



čitanja : 2123



Komentari