home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA
Toyota GR Corolla
 
Dok Toyota nastavlja sa elektrifikacijom, postoje dobre vesti za entuzijaste. Porodica Gazoo Racing (GR) neće uskoro napustiti benzinske motore a ni ručne menjače.

„Motori sa unutrašnjim sagorevanjem i ručni menjači će postojati još dugo, dugo“, kaže Šon Henli, izvršni direktor Toyote u Australiji u razgovoru za CarSales.

Tokom proteklih nekoliko godina, automobili kao što su GR Supra, GR Yaris, GR Corolla i GR 86 su nastavili da ostavljaju svoj trag u zajednici entuzijasta. Čini se da će se trend nastaviti, barem u doglednoj budućnosti, sa benzinskim motorima i manuelnim menjačima koji će ostati ključni deo GR strategije.

Toyota GR Supra

Henli je jasno stavio do znanja da je GR na svom putu. „Čak i dok prelazimo na elektrifikaciju, još uvek ima prostora da se zadovolje ljubitelji sportskih automobila, a ovi entuzijasti nisu rasa koja izumire“, rekao je on.

„Dok smo fokusirani na buduću elektrifikaciju za ostatak naše linije modela, planiramo da zadržimo GR po zvucima, po mirisima i osećaju motora sa unutrašnjim sagorevanjem – onog koje svi toliko volimo.”

Henli nije bio dogmatičan u pogledu Toyotinog pristupa automobilima orijentisanim na performanse. On je jasno stavio do znanja da bi japanski proizvođač automobila mogao, teoretski, u budućnosti da ponudi i sportski automobil na vodonik.

Čak i kada se kompanija na kraju upusti u električne sportske automobile, planiraju da održe osnovne vrednosti koje čine GR automobile privlačnim: sirove performanse i stvarni angažman u vožnji. Henli je naglasio da će GR brend sa budućom ponudom i dalje služiti „svakom entuzijasti automobila i ljubitelju performansi.“

Priredio: Ivan Mitić – Autoblog.rs



čitanja : 354



Komentari