home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA
Volvo V90

Prema rečima generalnog direktora Džima Rouana, u Volvou u budućnosti neće biti mesta za karavane.

U nedavnom intervjuu za Auto Express, Rouan je najavio strateški zaokret kompanije, potvrđujući da je karavan zvanično pao u nemilost. „Uvođenje novih modela na tržište je skupo“, objasnio je on. „Mnogo je isplativije povećavati količinu preko iste platforme i forme.“

Volvoova strategija je da iskoristi rastuću popularnost SUV-ova. Da bi to uradio, fokusiraće se na ponudu više ciljanih verzija kao što su Black Edition i Cross Country kod svojih postojećih modela.

Rouan ističe da se tržište promenilo u korist SUV vozila i napominje da Volvo namerno sužava svoj fokus. „Donosimo veoma svesne izbore o tome gde želimo da igramo igru“, rekao je on.

Priredio: Ivan Mitić – Autoblog.rs



čitanja : 249



Komentari