
Marka je prošle godine prodala samo 11.300 vozila, što je pad u odnosu na 26.600 u 2023., s prilagođenim operativnim gubitkom od 260 miliona evra. Njegov poslovni plan, uključujući lansiranje novih modela, nalazi se na reviziji nakon što je stavljen na čekanje prošle godine.
"Moramo preokrenuti trend koji je nažalost negativan", rekao je izvršni direktor Maseratija Santo Fićili, koji je na čelu manje od šest meseci.
"Namera je svakako ovo, malo po malo vratiti se pozitivnom rezultatu za ovu prelepu marku unutar Stellantisa", rekao je on.
Stellantis, koji je u potrazi za novim izvršnim direktorom nakon iznenadnog odlaska Karlosa Tavaresa u decembru, pod pritiskom je da usmeri svoj široki portfelj od 14 brendova. Više puta je demantovao nagađanja o prodaji Maseratija.
Fićili je rekao da marka pazi na najavljene carine za automobile koje bi sledećeg meseca trebalo da uvede predsednik SAD-a Donald Tramp.
"Još uvek nemamo jasne informacije, moguće je da bi one (carine) čak mogle biti odložene. Ali svakako smo veoma pažljivi (i) videćemo kako repozicionirati, ako bude potrebno, naše proizvode u Americi", rekao je Fićili.

Maserati je saopštio da je uložio 11 miliona evra u novo odeljenje pod nazivom "Officine Fuoriserie Maserati" u svom istorijskom sedištu u Modeni, za upravljanje posebnim ili prilagođenim narudžbinama za farbanje ili uređenje enterijera.

Šef odeljenja Fuoriserie, Davide Baldini, rekao je da je cilj povećati takve narudžbine na oko 20% ukupne proizvodnje automobila, s oko 12% prošle godine, s kapacitetom proizvodnje do 24 personalizovana automobila dnevno.
Izvor: Seebiz.eu
Foto: Maserati