
Podrška velikom sportskom događaju, jasno ilustruje opredeljenje BMW brenda - promovisanje vrednosti kao što su istrajnost, hrabrost, sportski duh i kako lična tako i društvena odgovornost.

BMW nije samo na stazi, BMW je deo priče o onima koji ne odustaju, koji pomeraju svoje granice, koji trče za boljom verzijom sebe ali I boljom verzijom zajedničke budućnosti. Sportski duh, inteligentan pristup izazovima i posvećenost performansama, ne samo na putu, već i u svakodnevnom životu. To je ono što spaja učesnike Beogradskog maratona i BMW brenda.
I ove godine, satove Beogradskog maratona ponosno su nosili električni BMW modeli – i4, i5, iX i iX1.
Kao što savremeni trkači i lideri sve više brinu ne samo o sopstvenoj formi, već i o uticaju koji ostavljaju na okolinu, tako i BMW podrazumeva da briga o zdravlju ne staje na ličnom nivou, već se proteže i na odnos prema okruženju u kom se krećemo, trčimo, živimo.
Partnerstvo BMW-a i Beogradskog maratona već je postalo tradicija. Saradnja zasnovana na zajedničkim vrednostima: posvećenosti, vrhunskim rezultatima i stalnom pomeranju granica. Između ostalog, predstavnici tima BMW Srbija, (Delta Auto Grupe) uručili su nagrade najuspešnijima na Prvenstvu Srbije u maratonu.
PR saopštenje