home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA
Metcedes-AMG C 63 S E-Perfomance
 
Izgleda da nakon dobre dve godine, Mercedes konačno završava mučnu priču oko neuspeha aktuelnog AMG C 63 S E-Performance i izbacuje nepopularni sportski model iz ponude s predstojećim redizajnom C-klase.

Novi AMG C 53 4Matic+ s rednim šestocilindričnim motorom će u početku biti zamena, javlja dobro obavešteni portal MBPassion.de. AMG C 43 će takođe verovatno postati žrtva promene strategije.

Kada je AMG predstavio svoj novi C 63 u septembru 2022. godine, negodovanje je bilo ogromno, i to ne samo među fanovima kultnog modela srednje klase. Kompanija sa sedištem u Afalterbahu je zamenila voljeni V8 s dvolitarskim četvorocilindrašem. Činjenica da postiže snagu sistema od 680 KS i 1.020 Nm s plug-in hibridnim pogonom, električnim turbopunjačem i drugim tehničkim inovacijama očigledno je bila potpuno nebitna fanovima i kupcima do danas, piše Jutarnji.hr.

Iako su stručnjaci u mnogim testovima potvrdili izvanredne karakteristike automobila, C 63 sa četiri cilindra nije se nikako prodavao. Mercedes ne objavljuje podatke o prodaji pojedinih modela, ali nisu nam ni potrebni da bismo shvatili da je model doživeo apsolutni tržišni fijasko.

Ako je za verovati ovom izveštaju, sada odgovorni u Mercedesu shvataju da je "voda došla do grla" i konačno reaguju. A osim C 63, na listi na odstrel bi trebalo da se nađe i njegov SUV brat, GLC 63. Međutim, ovaj korak ne znači povratak V8 motora za kojim su fanovi toliko žalili. Umesto toga auto će koristiti 3,0 litarski redni šestocilindrični blagi hibrid iz AMG CLE 53. Koliko će on biti snažan još nije jasno, ali u CLE-u proizvodi 449 KS i 560 Nm. Dodatna podrška dolazi od starter generatora s do 23 KS i 205 Nm.

Prema izveštaju, aktueni C 43 s četvorocilindričnim blagim hibridom (408+14 KS) takođe se uklanja izu ponude. Čini se da je AMG eksperiment s četvorocilindričnim motorima u segmentu srednje klase neslavno propao.

Iako su poslednje dve godine branili svoj C 63 svim snagama i oštro demantovali sve glasine o ukidanju, čini se da je na kraju pritisak na odgovorne iz Mercedesa postao prevelik. Budući da kupci nisu želeli novi model s četiri cilindra i u gomilama su migrirali prema BMW-u M3, a konkurent je zbog toga profitirao. Šestocilindraš bi bez sumnje trebalo da poboljša doživljaj, ali ne vraća omiljen zvuk i vibracije legendarnog 4,0 litarskog V8.

Iz Mercedesa ovog puta nisu demantovali glasine već su odbili da komentarišu na pitanja iz portala Motor1.

Izvor: Jutarnji.hr / MBPassion.de

Foto: Arhiva Autoblog.rs / Mercedes-AMG



čitanja : 143



Komentari