
S ukupno 586.149 vozila isporučenih kupcima, isporuke BMW Grupe bile su uglavnom u skladu s prethodnom godinom (-1,4%), uprkos smanjenoj potražnji u Kini. U prva tri meseca 2025. BMW Grupa je zabeležila rast posebno u Evropi (+6,2%) i SAD-u (+4,0%). Izvan Kine rast je dostigao +5,9%.
BMW Group nastavlja svoj uspešan razvoj e-mobilnosti u 2025., upravljajući nestabilnim tržišnim okruženjem s atraktivnom linijom proizvoda. BMW Grupa je isporučila ukupno 109.516 potpuno električnih BMW, MINI i Rolls-Royce vozila kupcima širom sveta u prva tri meseca ove godine (+32,4%). Prodaja potpuno električnih vozila je zabeležila posebno snažan rast u Evropi (+64,2%).

“Strategija otvorene tehnologije BMW Grupe se pokazala uspešnom. Naši proizvodi osvajaju kupce šitrom sveta u svim pogonskim tehnologijama, s pozitivnim zamahom podstaknutim, posebno, novim MINI modelima – posebno potpuno električnim varijantama. Jedan od tri MINI-ja prodata u Evropi i više od jednog od svaka dva prodata vozila u Kini je bilo potpuno električno”, rekao je Jochen Goller, član Upravnog odbora BMW AG odgovoran za klijente, marke, prodaju.
BMW & MINI prodaja po regijama
|
Prvi kvartal 2025. |
Poređenje s prethodnom godinom % |
Evropa |
241,867 |
+6.2% |
Nemačka |
61,264 |
-1.3% |
Azija |
214,203 |
-12.2% |
Kina |
155,195 |
-17.2% |
Američka regija |
114,313 |
+5.4% |
SAD |
94,591 |
+4.1% |