
Naime, prodaja ovog proizvođača vozila pala je na 1,2 miliona u periodu januar-mart, navodi se u saopštenju kompanije u petak.
U Severnoj Americi, drugom najvećem tržištu kompanije posle Evrope, prodaja je pala za 20 odsto na 325.000. jedinica, prenosi Anadolu Agency.
Stellantis je pad u regionu, između ostalih efekata, pripisao kalendarskim efektima, kao što je duga sezona praznika koja je usporila proizvodnju.
U saopštenju kompanije se takođe ističe da su porudžbine kupaca u severnoameričkom regionu u martu bile na najboljem nivou od jula 2023. godine.
Takođe se navodi da su isporuke vozila u Evropi, najvećem tržištu kompanije, pale za osam odsto na 568.000 u istom periodu.
Prodaja u Kini, Indiji i azijsko-pacifičkom regionu opala je za 20, a u regionu Bliskog istoka i Afrike za 15 odsto na godišnjem nivou.
Izvor: Biznis.rs
Foto: Arhiva Autoblog.rs / Stellantis
Prodaja Maseratija nastavlja da pada
Maserati je u prvom kvartalu 2025. godine pao za 48 odsto u odnosu na isti period prošle godine, na samo 1.700 prodatih vozila.
Najnoviji brojevi samo potvrđuju zabrinjavajući trend za italijanski brend, koji je prošle godine zabeležio pad prodaje za 57 odsto.
Pad ne predstavlja iznenađenje za Maserati. Izvršni direktor Santo Fićili, angažovan u oktobru, predvideo je da će 2025. biti loša godina jer će reorganizovati brend da bi ga pripremio za profitabilnost 2026.
Fićilijev plan, iznet tokom intervjua za Autocar u januaru, uključuje organizovanje novog tima unutar kompanije, popravljanje odnosa sa razočaranim dilerima i mnogo smanjenja troškova. On je priznao marketinške neuspehe i istakao mogućnost smanjenja cena da bi brend ostao konkurentan.
To bi se sve moglo promeniti zahvaljujući nametima Trampove administracije. Stellantis je nedavno pozvao konsultantsku firmu za menadžment McKinsey and Company da ispita budućnost Maseratija i Alfa Romea, što je izazvalo glasine da bi dva proizvođača automobila mogla biti prodata.
Priredio: Ivan Mitić – Autoblog.rs
Izvor: Motor1.com