

* Pozitivan trend u prijemu porudžbina se nastavlja, nakon što je sredinom maja premašeno 1.000.000 jedinica, zahvaljujući Citroen C3/Aircrossu koji se približava 100.000 jedinica i Peugeotu 3008 sa oko 50.000.
* Pored toga, Stellantis je potvrdio svoje liderstvo u prodaji hibridnih automobila sa 15,1% udela, što je povećanje od 4,7 poena u odnosu na april 2024. Pugeot je najbrže rastući brend na ovom tržištu, dostigavši četvrto mesto na rang listi.
* Odličan učinak i na ukupnom tržištu komercijalnih vozila: Stellantis Pro One je potvrdio svoju poziciju broj 1 u aprilu sa 31,1% udela (+2,3 poena u odnosu na april 2024.) i broj 1 na 8 od 10 najvećih tržišta.
* Od početka godine u Francuskoj, Italiji i Portugalu, Stellantis čvrsto održava svoju lidersku poziciju na ukupnom tržištu i na tržištu električnih vozila. U Italiji je Jeep Avenger najprodavaniji u segmentu SUV vozila, dok je u Nemačkoj Stellantis zabeležio povećanje prodaje putničkih vozila od 9,9% i povećanje prodaje ukupnog tržišta od 6%, a Opel Corsa je potvrdila svoju poziciju gradskog automobila broj 1 i u aprilu i od početka godine.
* Corsa je takođe blistala u Velikoj Britaniji, gde je gradski automobil broj 1 u aprilu i od početka godine.

* U Španiji, Stellantis se pojavio kao broj 1 u aprilu u segmentu BEV vozila, uglavnom zahvaljujući Citroenu e-C3 i Peugeotu e-2008, koji su među 10 najprodavanijih na tržištu.
* A novi, za avanturu spreman Opel Frontera osvaja pozicije u dinamičnom segmentu B-SUV vozila...
– Aprilski rezultati donose još dobrih vesti za Stellantis, koji je po prvi put ove godine postigao veći udeo na tržištu EU30 nego pre godinu dana. Liderstvo u segmentu hibridnih automobila, koje je već istaknuto krajem prvog kvartala, je potvrđeno. Čak i liderstvo na tržištu komercijalnih vozila i na ukupnom tržištu u Francuskoj, Italiji i Portugalu ostaje čvrsto.

Luka Napolitano, direktor komercijalnih operacija kompanije Stellantis, naglašava: „Povratak pozitivnim rezultatima u pogledu tržišnog udela je izuzetno obećavajući znak za budućnost i ukazuje da smo na pravom putu da povratimo izgubljeno. Ovaj pokazatelj je potkrepljen pozitivnim trendom u prijemu porudžbina, koji se odvija punom brzinom, i potvrdom našeg liderstva u strateškom segmentu kao što su hibridni automobili, koji olakšavaju prelazak na električnu mobilnost. Značajno je da je čak i međunarodna štampa počela da ističe ovaj primat.“

Napolitano nastavlja: „Takođe verujem da je važno istaći napredak postignut na tako konkurentnim tržištima kao što su Nemačka i Velika Britanija, koja su postigla značajne rezultate i u pogledu obima prodaje i tržišnog udela. Ovome bih dodao i briljantne performanse Citroena C3: lansiran krajem 2024. godine, brzo se popeo na rang listu najprodavanijih na ukupnom tržištu EU30, kako u svojim termalnim, tako i u električnim verzijama, i konačno je dostigao petu poziciju u B segmentu i šestu na tržištu putničkih automobila u aprilu. Konačno, treba istaći performanse Alfa Romea u Italiji (najbolji mesec u poslednjih 5 godina, +43% u odnosu na april 2024.) i Francuskoj, gde se etablirao među premijum brendovima sa najvećim rastom.“
Priredio: Ivan Mitić – Autoblog.rs
Izvor: Stellantis