
Hartli, vlasnik britanske firme Tom Hartley Cars, u nedavnom intervjuu je otkrio da ga je servisiranje Bugattija koštalo i do 100.000 funti godišnje (oko 117.000 evra), a jedan redovni servis je dostizao i 30.000 funti. Ipak, jedan od najbizarnijih trenutaka se dogodio kad se na njegovom Veyronu pokvario obični prekidač za podešavanje retrovizora, prenosi Jutarnji.hr.
Prekidač je s vremenom postao klimav. Ništa ozbiljno, ali dovoljno da vlasnik tako ekskluzivnog modela poželi da ga zameni. Međutim, Bugattijeva zvanična ponuda je bila sve samo ne razumna: 9.500 funti, plus porez. Ukupno oko 11.400 funti ili 13.400 evra. Toliki iznos iz servisa su opravdavali tvrdnjom da je potrebno zameniti celu unutrašnju oblogu vrata, motor za pokretanje retrovizora i kompletan unutrašnji sklop retrovizora.
Hartli je tada odlučio da kontaktira prijatelja koji ima iskustva kao mehaničar u timu Formule 1. Zajedničkim snagama su pronašli izvor problema: skroman mehanički element koji se takođe koristi u drugim modelima iz Volkswagenove ponude – tačnije u VW Transporteru. Deo se isporučuje u pakovanju od pet komada, a cena kompleta je bila tek 0,89 funti, odnosno 1,05 evra. Da stvar bude bolja, zamena je trajala tek 20 minuta.
"U takvim situacijama preporučujem vlasnicima Bugattija da se oslone na nezavisne, proverene servise", izjavio je Hartli. "Ponekad će vas zvaničan servis naterati da platite ekskluzivu koja to u stvari nije."
Izvor: Jutarnji.hr
Foto: Arhiva Autoblog.rs / Bugatti