home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA
Mercedes-AMG C63
 
Visoki zvaničnik Mercedesa je priznao da elektrifikovani 2,0 litarski motor nije privukao kupce modelu C63 AMG. Autocar piše da je direktor rekao da je Mercedes naučio lekciju.

Uzdužno postavljeni hibridni sistem M139l se ne koristi samo u C63 i GLC63, već pokreće i egzotičnije modele poput SL43 i GT43. Taj složeni četvorocilindrični motor neće odmah biti ukinut; biće još neko vreme u prodaji, prenosi Revija HAK.

Najava o ukidanju ovog sistema nije samo zbog negativnog mišljenja fanova AMG-a, nego i zbog visoke cene. Očigledno je prerada malog benzinskog motora da bi se zadovoljile strože norme Euro 7 preterano skupa.

Osim novog V8 koji je već u razvoju, Mercedes-AMG planira da dalje razvija linijski šestocilindrični motor. Naravno, i ovi motori biće sigurno s hibridnim sistemom, ali najverovatnije blagim hibridnim sistemom.

Veliki problem za Mercedes i C63 je i konkurencija. Šestocilindrični BMW M3 bez elektrifikacije i s ručnim menjačem košta manje od C63. Čak ni snažniji M3 Competition xDrive nije skuplji od C63.

Izvor: Revijahak.hr

Foto: Arhiva Autoblog.rs / Mercedes-AMG



čitanja : 140



Komentari