
Uzdužno postavljeni hibridni sistem M139l se ne koristi samo u C63 i GLC63, već pokreće i egzotičnije modele poput SL43 i GT43. Taj složeni četvorocilindrični motor neće odmah biti ukinut; biće još neko vreme u prodaji, prenosi Revija HAK.
Najava o ukidanju ovog sistema nije samo zbog negativnog mišljenja fanova AMG-a, nego i zbog visoke cene. Očigledno je prerada malog benzinskog motora da bi se zadovoljile strože norme Euro 7 preterano skupa.
Osim novog V8 koji je već u razvoju, Mercedes-AMG planira da dalje razvija linijski šestocilindrični motor. Naravno, i ovi motori biće sigurno s hibridnim sistemom, ali najverovatnije blagim hibridnim sistemom.
Veliki problem za Mercedes i C63 je i konkurencija. Šestocilindrični BMW M3 bez elektrifikacije i s ručnim menjačem košta manje od C63. Čak ni snažniji M3 Competition xDrive nije skuplji od C63.
Izvor: Revijahak.hr
Foto: Arhiva Autoblog.rs / Mercedes-AMG