
Prvi električni SUV brenda Jeep, dizajniran i konstruisan da zadovolji potrebe evropskog tržišta, stalno dobija nove kupce zahvaljujući svojoj svestranosti, usklađenosti sa savremenim načinom života i terenskom duhu koji ga čini jedinstvenim. Predstavljen 2022. godine i lansiran 2023. godine, Avenger je označio prekretnicu u strategiji elektrifikacije brenda. Ovo mu je omogućilo da brzo stekne poziciju na međunarodnom tržištu, jer se ponuda proširila benzinskim i hibridnim verzijama, čineći ponude brenda Jeep još atraktivnijim i pristupačnijim.

Danas, uz dodatak varijante sa pogonom na sva četiri točka, uključujući ekskluzivnu verziju North Face Edition: ograničeno izdanje od 4806 jedinica, nastalo iz saradnje sa The North Face-om, koje kombinuje ekskluzivni dizajn inspirisan planinskom topografijom, sa izdržljivim materijalima i tehničkim karakteristikama napravljenim da se nose čak i sa najzahtevnijim terenom, Jeep dodaje još jednu stratešku prednost svom stilu, performansama i duhu avanture, pružajući vozačima veću slobodu izbora, atribut koji nastavlja da pokreće liderstvo Avengera u svojoj kategoriji.

„Dostizanje 200.000 porudžbina je direktan rezultat naše strategije: kompletan i prilagodljiv asortiman pogonskih sklopova, kultni dizajn, uticajna komunikacija i karakteristike proizvoda u potpunosti usklađene sa Jeep DNK-om. Za manje od godinu dana, Jeep Avenger je udvostručio obim porudžbina. Sa rastom od 16% u porudžbinama za električna vozila i 50% u hibridnim vozilima; elektrifikovana vozila sada predstavljaju 66% preferencija, što potvrđuje rastuću potražnju za održivim i inovativnim rešenjima“, rekao je Fabio Katone, šef brenda Jeep u proširenoj Evropi.

Nedavna TV reklama za model 4xe, u kojoj se pojavljuju poznati sportisti i koja spaja inspiraciju, avanturu i inovacije, pojačala je percepciju Jeepa kao izbora životnog stila. Rezultat se pretvorio u sposobnost dostizanja novih ciljeva: smanjenje prosečne starosti kupaca, povećanje broja ženskih kupaca i rast prodaje među porodicama, što ističe efikasnost Avengera kao vozila za svakodnevnu mobilnost.
Još jedna značajna brojka je stopa osvajanja: 3 od 4 kupca su novi u brendu, što pokazuje Jeepov uspeh u privlačenju kupaca drugih brendova, dodatno učvršćujući njegovu reputaciju pouzdanog vozila za svakodnevnu upotrebu.

Avenger ne nudi samo izbor; on pruža mogućnosti u svakoj varijanti. Bez obzira da li kupci biraju benzinsku, e-hibridnu, potpuno električnu ili 4xe verziju, svaki model je opremljen karakteristikama koje odražavaju nasleđe brenda u robusnoj funkcionalnosti, uz održavanje ekološke odgovornosti. Ovaj pristup znači da je svaki Avenger spreman da se sa samopouzdanjem suoči sa gradskim ulicama, seoskim putevima ili planinskim stazama, nudeći besprekornu fuziju praktičnosti, slobode i tehnologije koja ispunjava kultni duh Jeepa.
Priredio: Ivan Mitić – Autoblog.rs
Izvor: Stellantis