
Zabeležen je značajan rast prodaje BMW M modela (+20%), dok su elektrifikovani BMW i MINI modeli porasli za impresivnih 164%. MINI beleži posebno snažan zamah — ukupna prodaja porasla je za 283%, dok je MINI EV prodaja skočila za čak 802%.
S ovim rezultatima, ovaj region se prvi put našao među 10 najvećih tržišta u okviru BMW Grupe po obimu prodaje. Sa kumulativnim udelom od 49,1% elektrifikovanih BMW i MINI vozila (xEV), ova regija potvrđuje globalno liderstvo BMW Grupe u oblasti elektrifikacije.
Uporedo sa prodajnim rezultatima, BMW snažno investira u budućnost: novi Retail.Next koncept biće implementiran u više od 50 salona širom regiona do kraja godine, što predstavlja duplo povećanje u odnosu na 2024.
Na domaćem tržištu, pozitivni trendovi su jednako izraženi. BMW ostaje lider u premium segmentu u Srbiji i Crnoj Gori, uz rast prodaje od 36% u prvoj polovini godine.
Sa potpunim portfoliom dostupnih modela i posvećenim timovima, BMW ulazi u drugu polovinu godine s jasnim ambicijama i poverenjem u dalji uspeh.
Izvor: bmw.rs