
BMW će nastaviti da bude zvanični automobilski partner kluba u Italiji, održavajući prisustvo nemačkog brenda vidljivim i na terenu i van njega.

Kako podseća BMW blog, tokom protekle tri godine BMW je snabdevao igrače i osoblje novim modelima, od M Performance automobila, na primer XM, do potpuno električnih vozila poput iX i i4.
Partnerstvo je takođe podrazumevalo uključivanje igrača AC Milana u BMW kampanje u Italiji, a oni su zajednički bili i domaćini događaja usmerenih na navijače, dobrotvornih inicijativa i izložbi. Neki od njih su povezani sa zajedničkim ciljevima održivosti - BMW promoviše svoju liniju električnih vozila, AC Milan promoviše ekološke i društvene programe.

Za predstojeću sezonu, BMW i AC Milan planiraju da nastave sa zajedničkim događajima i nastupima, kao i novim načinima uključivanja navijača. Iako detalji još nisu javno objavljeni, prethodne sezone ukazuju na kombinaciju aktivacija uživo, digitalnog sadržaja i pristupa iza kulisa koji povezuje svet fudbala i automobila.
U Španiji, BMW takođe sponzoriše Real Madrid, obezbeđujući vozila i radeći zajedno na događajima i promocijama. Ova dva partnerstva stavljaju brend pred milione navijača širom Evrope, svako sa svojim lokalnim fokusom, ali deleći sličan pristup — kombinujući sport, inženjering i vidljivost visokog profila.
Priredio: Ivan Mitić – Autoblog.rs