
Kako navodi Klix.ba, vreme će pokazati da li su marketinški i drugi stručnjaci bili u pravu kada je doneta odluka da jedna od najpoznatijih automobilskih kompanija, nakon 90 godina postojanja, prestane da proizvodi automobile koje pokreću motori s unutrašnjim sagorevanjem i u potpunosti se okrene elektrifikaciji koju, nakon početnog entuzijazma, mnogi više ne vide kao optimalno pogonsko rešenje.
Uz neodobravanje poklonika starog britanskog brenda, za ulazak u novu eru bez SUS motora Jaguar je krajem prošle godine publici u Majamiju (SAD) predstavio konceptno izdanje neobičnog dvovratnog modela Type 00 s kojim njihov novi slogan „copy nothing“ zaista ima smisla. S podsećanjem da se o ukusima ne raspravlja, ne bi bilo politički korektno pominjati/citirati komentare širom sveta na temu modela Type 00 koji dolazi iz kompanije čiji se legendarni model E-Type smatra jednim od najlepših automobila svih vremena.
I dok svet čeka produkcijsku verziju električnog modela Type 00 koji će na kraju ipak biti pretvoren u trovolumensku limuzinu s četiri sedišta koja bi u prodaji trebalo da bzde naredne godine, najavljenim ulaskom u najskuplju ligu u kojoj već decenijama vedre i oblače Rolls-Royce i Bentley iz Koventrija su stigle ambiciozne izjave da će Jaguarov budući profit biti baziran na maloj produkciji veoma skupih i ekskluzivnih modela koji samim tim neće biti česta pojava na putevima.
S najnovijim analizama prema kojima su kupcima u današnjem izboru automobila motori i performanse tek na 13. mestu, upućeni tvrde da su u Jaguaru na pravom putu. Istovremeno, mnogi drugi se nadaju da čuvena „divlja mačka“ na kraju neće završiti kao nesrećni SAAB.
Izvor: Klix.ba / Motor1.com
Foto: Arhiva Autoblog.rs / Jaguar