
Kompanija već neko vreme razmatra međunarodnu ekspanziju, ali je ostala uzdržana oko toga na koja tržišta želi da uđe. Međutim, dok je nedavno govorio na konferenciji o zaradi, predsednik Xiaomija, Lu Veibing, rekao je da ovaj proizvođač prvo planira da uđe na evropsko tržište do 2027. godine i da se takmiči sa kompanijama poput BYD-a i Tesle.

Samo u drugom kvartalu 2025. godine Xiaomi je isporučio 81.302 svojih elekričnih vozila, a ukupno 157.000 u prvoj polovini godine. Sa ubrzanom proizvodnjom YU7, očekuje se povećanje isporuka, iako se neki kupci već suočavaju sa čekanjem duže od godinu dana, navodi Carscoops.
Uprkos odličnoj prodaji, automobilski poduhvat tehnološkog giganta izgubio je oko 300 miliona juana (41 milion dolara) u poslednjem kvartalu. Ipak, suosnivač Lei Jun je nedavno rekao da će odeljenje za proizvodnju automobila kompanije Xiaomi postati profitabilno u drugoj polovini 2025. godine, izveštava Bloomberg.
Ranije ove godine otkriveno je da Xiaomi regrutuje osoblje za rad u novom evropskom centru za istraživanje i razvoj. Ostaje da se vidi koji Xiaomi model će biti prvi lansiran na Starom kontinentu, ali firma se verovatno nada da će prodavati i SU7 i YU7 u regionu. Takođe radi i na trećem modelu, trenutno poznatom kao YU9. Ovo će biti veliki SUV i biće EREV sa 1,5 litarskim turbo motorom i dva elektromotora.
Priredio: Ivan Mitić – Autoblog.rs