
Potencijalni cilj, koji ranije nije bio objavljen, bio bi godišnji rekord za nemačkog proizvođača luksuznih automobila i ukazuje na agresivniji pristup nakon nekoliko teških godina u kojima je prodaja pala.
Audi je bio glavobolja za matičnu kompaniju Volkswagen, koja pati od kašnjenja u lansiranju modela i tehnoloških zastoja koji su proširili jaz s konkurencijom, izazove koji se pogoršavaju američkim tarifama na automobile koje su prisilile komonaiju da smanji svoje prognoze.
Pod izvršnim direktorom Gernotom Dolnerom, koji je preuzeo kormilo 2023., Audi trenutno preuređuje svoju strategiju i mogao bi da uključi dugoročni cilj prodaje kada kasnije tokom godine bude informisao javnost o svojim novim planovima.
Osoba nije vezala cilj od 2 miliona vozila za određenu godinu.
Za 2025. godinu, Audi cilja prodaju vozila od 1,7-1,8 miliona, nakon pada od 11,8% na 1,67 miliona prošle godine.
Optimistične dugoročne prognoze se delimično temelje na većim očekivanjima za Sjedinjene Države - drugo najveće svetsko automobilsko tržište nakon Kine - gde bi Audi mogao gotovo da udvostruči prodaju s otprilike 200.000 automobila koji se trenutno prodaju godišnje u SAD-u, rekla je ta osoba.
Audi je odbio da komentariše izveštaj.
Audi zaostaje za konkurentima na američkom automobilskom tržištu, koje za razliku od Evrope raste, i kladi se da bi marka mogla sustići iako su ga bolne uvozne tarife od 27,5% koštale 600 miliona evra (702 miliona dolara) samo u prvoj polovini godine.
Poput Porsche AG-a, Audi nema proizvodni pogon u SAD-u, ali već neko vreme razmatra osnivanje jednog, a odluka se očekuje ove godine.
Dolner je prethodno rekao da bi bilo koja fabrika u Sjedinjenim Državama mogla da posluži i kao izvozno središte, slično velikim lokalnim proizvodnim pogonima kojima upravljaju konkurenti Mercedes-Benz i BMW.
Izvor: Seebiz.eu
Foto: Arhiva Autoblog.rs / Audi