home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA
Audi RS7
 
Vreme limuzina s formom coupea je iza nas, broje se poslednji dani. Bar kad je u pitanju tržište novih automobila. Još početkom godine najavili smo ukidanje modela A7 do kraja godine, a to se do sada već dogodilo. Promenom nomenklature modela jedino je A6 ostao na staroj poziciji, dok se A4 popeo stepenicu više imenom, pa i cenom. Model A7 je postao suvišan i u najvećoj meri je nedostupan.

U Evropi se može pronaći u još nekoliko zemalja, piše Index.hr. Tako Francuska još ima aktivnu ponudu na zvaničnom sajtu, dok se recimo u Irskoj nudi isključivo RS7, i to po ceni nešto većoj od 200.000 evra.

I kad smo pomislili da će ponuda biti ograničena na ponudu za kinesko tržište gde se nudi produženi A7L, ispada da će u Nekarsulmu nastaviti da se proizvodi A7. Tačnije RS7.

Naime, prema najnovijim informacijama Audi je u Americi ukinuo A7 i S7, ali RS7 će ostati u ponudi i u 2026. godini. Naime, prva dva modela zameniće novi A6, dok će RS7 biti zaseban model, i to verovatno u Performance verziji. Pokretan moćnim 4.0 V8 motorom sa 630 KS u Americi košta 132.700 USD.

Audi A7 je prvi put predstavljen 2010. godine kao A7 Sportback, elegantna fastback limuzina koja je kombinovala luksuz limuzine, praktičnost hatchbacka i sportski karakter coupea. Model je zamišljen kao konkurencija vozilima poput Mercedes-Benza CLS-a i BMW-a 6 Gran Coupea.

Doživeo je dve generacije, a uvek se smeštao između A6 i A8. Luksuzniji od A6, ali sportskiji i dinamičniji od A8, bio je simbol sportske elegancije i tehnološkog napretka, a kroz RS7 verziju i demonstracija Audijevih inženjerskih sposobnosti.

Izvor: Index.hr

Foto: Arhiva Autoblog.rs / Audi



čitanja : 122



Komentari