
– Na kraju, kupac odlučuje.
Pod uslovom da zabrana stupi na snagu za nešto više od devet godina, član uprave boji se da bi to moglo da ima ogromne posledice.
– Evropska komisija ne pita kupce i ne pita kako napreduje infrastruktura za punjenje električnih vozila, kakve su cene energije i sve ostalo. Glupo je to raditi tako i možete uništiti industriju radeći tako.
Kako navodi Revija HAK, na mesečnom nivou prodaja električnih automobila u Evropi se kreće na oko 15 posto od ukupnog tržišta, što je i dalje malo za veću prihvaćenost ove tehnologije.
Proizvođači automobila vrše sve veći pritisak na EU da preispita zabranu 2035. godine. U martu je EU potvrdila svoj stav, ali zabrana još nije konačna. BMW i drugi tradicionalni proizvođači automobila pozivaju Brisel da promeni kurs. Ako ne, upozorava industrija, zabrana bi mogla da izazove haos i masovne gubitke radnih mesta u celom sektoru.
Izvor: Revijahak.hr / CarExpert
Foto: Arhiva Autoblog.rs / BMW