
Ostalo? Ružno, čudno ili nedovoljno „Mercedesovski“ za direktora dizajna: „Stvara 99% s**nje rešenja koja su zaista ružna ili čudna ili nisu specifična za brend“, rekao je dizajner. „I da, 1% zanimljivih stvari.“
Vagener je takođe rekao da generativni dizajni veštačke inteligencije stvaraju još jedan problem, i to onaj koji nije baš jedinstven za automobile ili dizajn: njihove divlje, previše savršene „kreacije“ prezasićuju ljude smešnim i zluradim, i po njegovom mišljenju, teraju nas da izgubimo „spektakularni aspekt“ izložbenih automobila i koncepata koje su napravili pravi ljudi. „Prolazim kroz Instagram, i to je samo... još jedan. Dosadi vam se, znate? Samo ga vidite“, rekao je Vagener. „Ove stvari sa veštačkom inteligencijom postaju stvarno dosadne.“
Šef dizajna je aludirao na deo problema u svojim komentarima medijima, rekavši novinarima da je njegov problem sa mnogim renderima veštačke inteligencije to što nisu dovoljno ličili na „Mercedes“. To je zato što je potrebno ljudsko biće da oseti kako bi „Mercedes“ trebalo da izgleda.
Priredio: Ivan Mitić – Autoblog.rs