home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA
Škoda Citigo
 
Škoda ne razmatra lansiranje električnog automobila manjeg od nedavnog prikazanog Epiqa, već više voli da fokusira svoje napore za početni nivo na postojeće modele sa SUS motorima.

VW ID. Every1

Kako navodi Autocar, Epiq na tržište stiže sledeće godine koristeći novu MEB Entry platformu Volkswagen grupe, koju će deliti sa Volkswagenovim modelima ID. Polo i ID. Cross, kao i Cuprom Raval.

Škoda Epiq

Iako je taj projekat bio zajednički napor tri „osnovna“ brenda grupe, Volkswagen takođe radi na serijskoj verziji koncepta ID. Every1 – za koji se nezvanično navodi da će oživeti ime Up – kao električni gradski automobil sa ciljnom cenom od oko 20.000 evra. To je nazvano isključivo projektom brenda Volkswagen, a šef Škode Klaus Zelmer potvrdio je da je češki brend „svesno odlučio da ne bude deo tog tržišta“. Rekao je: „Verujemo da smo sa [SUS] Fabijom, Kamiqom i Scalom u jakoj poziciji“.

„Radije bismo gledali na drugu stranu“, dodao je, misleći na predstojeću serijsku verziju koncepta Vision 7S SUV sa sedam sedišta.

Zelmer je rekao da je odluka imala smisla jer je „Volkswagen uvek bio brend koji pokriva sve“, dodajući: „Morate doneti odluke i reći 'da li želimo samo BEV vozilo u tom segmentu ili verujemo da su Fabia, Kamiq i Scala oni koji nam najviše donose u smislu profita i povrata naše investicije?'.

„Što se tiče poslovnog modela, to je mudra odluka da se Volkswagen pusti da igra na toj strani. Najvažnija stvar u grupi brendova jeste da ne stojimo jedni drugima na nogama: želimo da imamo veliki uticaj na tržištu.“

Škoda će tako nastaviti da ulaže u Fabiju, Kamiq i Scalu, a šef prodaje Martin Jan je potvrdio da će određeni nivo hibridne tehnologije biti uveden za Fabiju i Kamiq.

Priredio: Ivan Mitić – Autoblog.rs



čitanja : 57



Komentari