
„Pratimo kako se tržište razvija i nastavljamo da vidimo pozitivne signale na svim tržištima koja snabdevamo“, dodao je Tirig. „Snabdevamo više od 30 tržišta i definitivno u Nemačkoj vidimo pozitivan trend“, piše SEEbiz.
Nemačko tržište predstavlja izazove za Teslu. Iako su registracije električnih vozila u Nemačkoj porasle u avgustu u poređenju sa prošlom godinom, Teslina prodaja je opala prema podacima Savezne uprave za motorni saobraćaj.
Registrovano je oko 1400 Teslinih vozila, što je pad od skoro 40 odsto u odnosu na prethodnu godinu. U međuvremenu, kineski konkurenti sa električnim modelima dobijaju na snazi u Nemačkoj.
Prodaja električnih automobila opala je prošle godine nakon ukidanja subvencija. Vlada je imala za cilj da promoviše e-mobilnost podsticajima za kupovinu. Pre svega, očekuje se da će kompanijama biti ponuđene poreske olakšice za kupovinu električnih automobila.
Do 2035. godine motori sa unutrašnjim sagorevanjem trebalo bi da budu zabranjeni u Evropskoj uniji, ali se o toj meri još uvek raspravlja. Tirig je upozorio Berlin da bi takve rasprave mogle da ugroze industriju električnih vozila u istočnoj Nemačkoj i pozvao vladu da pruži jasnu podršku električnim vozilima.
Od marta 2022. Tesla proizvodi električne automobile u Grinhajdeu blizu Berlina, zapošljavajući oko 11.000 radnika. Ekolozi izražavaju zabrinutost jer se fabrika delimično nalazi u zaštićenom vodonosnom području. Planovi za proširenje fabrike su na čekanju zbog tržišnih uslova, iako je planirana teretna železnička stanica.
Izvor: Biznis.rs
Foto: Arhiva Autoblog.rs / Tesla