

Ovaj potpuno električni fastbek je pozicioniran u segmentu srednje veličine i u Kini startuje po ceni od 235.900 juana (oko 32.400 američkih dolara).

Automobil je dugačak 4.881 mm, širok 1.960 mm i visok 1.479 mm, sa međuosovinskim rastojanjem od 2.950 mm.

Unutra, E5 Spčortback je opremljen integrisanim ekranom od 59 inča, koji podržava Qualcommov Snapdragon 8295 čip i pokreće operativni sistem Audi OS. Dodatne karakteristike uključuju digitalni interfejs „Audi Island“, elektronske retrovizore i interaktivni Audi Assistant.
Ostale karakteristike uključuju grejana i ventilirana sedišta, panoramski krov, kamere od 360 stepeni i bežično punjenje telefona. Viši nivoi opreme dodaju vazdušno vešanje, CDC adaptivne amortizere, prilagodljivo osvetljenje i BOSE zvučni sistem sa 18 zvučnika.
E5 Sportback je opremljen sa 27 senzora, uključujući lidar, radar, ultrazvučne senzore i kamere, zajedno sa Nvidia Orin-X čipom.

E5 Sportback je dostupan u konfiguracijama sa pogonom na zadnje i pogonom na sva četiri točka: verzije sa jednim motorom isporučuju maksimalnu snagu od 220 kW ili 300 kW. Verzije sa dva motora pružaju snagu od 386 kW ili 579 kW, sa ubrzanjem od 0 do 100 km/h za samo 3,4 sekunde.
Kapacitet baterija se kreće od 76,2 kWh do 100 kWh, koje isporučuje CATL, sa maksimalnim navedenim dometom po CLTC-u do 773 km. Automobil usvaja arhitekturu od 800V i standardno dolazi sa sistemom toplotne pumpe.
Priredio: Ivan Mitić – Autoblog.rs