home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA
Renault 5 E-Tech

‘Kako mi se, dovraga, može svideti ova prokleta stvar koja ne proizvodi ni decibel zvuka?‘, upitao se poznati britanski voditelj Top Geara i Grand Toura. Džeremi Klarkson je oduvek oštro govorio o trenutnoj automobilskoj industriji, za koju veruje da je u padu zbog električnih automobila i nasilnog nametanja elektrifikacije.

Međutim, u svojoj kolumni priznaje da je zaljubljen u jedan određeni automobil. Klarkson, za kojeg svi znamo da nikad nije imao dlake na jeziku, možda je ovom izjavom rekao da je sledeći razuman korak kupovina e-vozila.

Kultni voditelj još kultnijih automobilskih emisija nikad nije bio poklonik električnih automobila, štaviše, svojim sarkastičnim komentarima je često otvoreno vređao automobile koje pokreće električna energija. Zato se i danas bavi drugačijim projektima, npr. u emisiji ‘Clarkson‘s Farm‘ uzgaja ovce na farmi, navodi Jutarnji.hr.

Klarkson

Foto: Screenshot YouTube

Ali sada, verovali ili ne, za jedan e-auto je rekao da bi ga kupio... samo da je šteta što pod prednjim poklopcem nije benzinski motor. Naravno, Klarkson ne bi bio Klarkson da ne ubaci dozu cinizma u svoje izjave. A reč je o novom Renaultu 5 E-tech. "Vozio sam taj Renault 5 pre neki dan i pomislio sam da je to predivan mali automobil, a veoma su mi se svideli žuti detalji unutra. Vrlo dobro napravljeno... Voleo bih da ima motor!"

Renault 5 E-Tech

Međutim, za Klarksona je Renault 5 Electric oaza u pustinji kada je reč o dizajnu i ličnosti, jer veruje da novim trendovima – bilo u segmentu s nultom emisijom ili tradicionalnom – nedostaje duše.

Renault 5 E-Tech

„Mislim da su svi izgubili ideju da automobil predstavlja slobodu, glamur, brzinu, opasnost, bilo kroz zakonodavstvo ili promenu javne percepcije“, jadikuje Klarkson. „Automobil se više ne smatra nečim uzbudljivim. A to je predstavljeno u amorfnim mrljama koje se danas smatraju dizajnom automobila.

Izvor: Jutarnji.hr

Foto: Arhiva Autoblog.rs / Renault



čitanja : 159



Komentari