
U intervjuu za australijski GoAuto, BMW je naglasio da sedani ostaju vitalni deo njihove ponude. Oliver Hajlmer, čovek koji vodi dizajnerski jezik Neue Klasse u BMW-u i bivši šef dizajna Minija, izjavio je da su sedani i dalje „srž brenda“.
Kako prenosi Motor1, Hajlmer je rekao: „Pre nekoliko godina, možda ste pomislili da je sedan nešto što bi moglo nestati. Ali, iskreno, prilično je stabilan. Rekli smo da BMW stoji iza sedana. Sportski, elegantan sedan je srž brenda (BMW).“
BMW i dalje ima jednu od najopsežnijih ponuda sedana među proizvođačima luksuznih automobila. Nakon lansiranja iX3 SUV-a, BMV planira da predstavi i električni sedan i3, a zatim i novu Seriju 3 sa tradicionalnim motorima sa unutrašnjim sagorevanjem.
Kompanija je takođe potvrdila da su nove varijante u razvoju, zajedno sa predstojećim ažuriranjima Serije 5 i Serije 7 u narednim godinama.
U istom intervjuu, Hajlmer je dodao da će dizajnerski jezik BMW-a uskoro postati „mnogo suptilniji“. Iako će karakteristična maska u obliku bubrega ostati, njena veličina i oblik će se razlikovati – što sugeriše da bi prevelike maske koje se vide na trenutnim modelima Serije 3 i 4 uskoro mogle biti postepeno ukinute.
„Različita tržišta različito reaguju na proporcije. Uvek isprobavamo različite vrste oblika. [BMW] uvek testira da li se ukus kupaca menja“, zaključuje Hajmler.
Priredio: Ivan Mitić – Autoblog.rs