
Sada pod vođstvom Nika Kolinsa, kompanija će lansirati brojne nove modele, uključujući i jedan koji će biti najavljen kasnije ove godine.
Kolins je takođe potvrdio da će definitivno stići novi McLaren sa više od dva sedišta.
„Znamo – plus-minus 10 procenata – sve što ćemo raditi do 2030. godine, i imamo dizajnerski model za sve“, rekao je nedavno Kolins za Car Magazine. „Biće više onoga što smo oduvek radili, ali još bolje, a zatim ulazak u neke susedne segmente. Definitivno ćete videti nešto sa više od dva sedišta, ali to nas i dalje ostavlja na prilično širokoj teritoriji. I kao što sam rekao, čak i u teritoriji dvoseda, mogli bismo imati mnogo više raznolikosti.“
Šta to znači u praksi ostaje nejasno, navodi Carscoops. Kolins nije naveo da li će novi model biti sedan, SUV ili možda nešto drugačije. S obzirom na ogromnu popularnost SUV vozila i činjenicu da ključni rivali poput Porschea, Ferrarija i Lamborghinija takođe prodaju SUV vozila, praćenje tog primera bi verovatno bila razumna odluka za McLaren. Ako bi se takvo vozilo takođe prodavalo u velikim količinama, to bi moglo pomoći u finansiranju novih sportskih automobila.
Spoj između McLarena i Forsevena takođe uključuje kineskog proizvođača automobila Nio, jer CYVN poseduje 20% udela u brendu. Kao takvi, budući McLarenovi modeli će uključivati „Nio komponente... mnogo pre nego što mislite, na nivou komponenti“, rekao je Kolins.
Bez obzira na to šta budućnost nosi za McLaren, on ima neophodna ulaganja da postane još značajniji igrač na tržištu.
Priredio: Ivan Mitić – Autoblog.rs