
Međutim, BMW se još uvek ne obavezuje na takvo vozilo, samo naglašavajući da modularnost arhitekture to čini „izvodljivim“, navodi Motor1.

Istorijski gledano, BMW je oklevao da proizvede pravi sportski automobil. Čak je i M1 sa centralno postavljenim motorom bio mučen problemima nakon što je Lamborghini, prvobitno zadužen za njegovu proizvodnju, odustao zbog finansijskih problema. Bavarci su od tada nekoliko puta flertovali sa ovom idejom, a najnoviji pokušaj je bio M Vision Next.
Ovaj plug-in hibridni sportski automobil je bio skoro spreman za proizvodnju početkom decenije. Bio je blizu dobijanja zelenog svetla, ali su rastući troškovi razvoja u kombinaciji sa pandemijom COVID-19 omeli projekat.

Iako BMW planira da lansira više od 40 automobila do kraja 2027. godine, proizvodna verzija M Vision Next neće biti među njima. Sportski automobil Neue Klasse bio bi krunski dragulj za obnovljenu BMW-ovu ponudu, ali nema prave hitnosti s obzirom na prošla iskustva. Gledajući unazad, i8 jedva da je prodat u 20.000 jedinica za šest godina. Nakon što je potrošio preko 10 milijardi evra u Neue Klasse, BMW se fokusira na proizvode velikog obima poput SUV vozila i sedana kako bi povratio svoju ogromnu investiciju.
Ipak, nada nije izgubljena. Skytop i Speedtop su u suštini bili redizajnirani M8, ali su se prodavali za nepotvrđenih 500.000 evra po komadu. Ako su kupci spremni da plate pola miliona evra za BMW, to bi moglo da ubedi rukovodioce da odobre posebnije projekte. Međutim, da li bi potražnja za električnim vozilom bila podjednako jaka kao i za V8 targa ili shooting brake modelom je drugo pitanje.
Priredio: Ivan Mitić – Autoblog.rs