home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA
Toyota bZ4X
 
Uprkos globalnom rastu prodaje, potražnja za električnim vozilima u Japanu je drastično pala, što predstavlja izazov za Toyotu na domaćem tržištu.

Toyotina ukupna prodaja je porasla za 6,2 posto na više od 7,4 miliona vozila u ovoj godini. Globalna prodaja električnih vozila se povećala za 20,6 posto, dostigavši 117.031 jedinicu, dok hibridna vozila dominiraju japanskim tržištem s prodatih 603.676 jedinica.

Međutim, na domaćem tržištu prodaja električnih vozila je doživela dramatičan pad od 84,9 posto u avgustu, s prodatih samo 18 jedinica. U prvih osam meseci ove godine Toyota je u Japanu prodala samo 469 električnih vozila, što predstavlja pad od 71,1 posto u odnosu na isti period prošle godine, navodi Index.hr.

Pad prodaje električnih vozila dolazi uprkos ukupnom rastu prodaje elektrifikovanih vozila u Japanu od 8,8 posto ove godine. Većinu tih vozila čine tradicionalni Toyotini hibridi.

Izvan Japana Toyotin posao s električnim vozilima beleži suprotan trend. Globalna potražnja je ojačala, a samo u avgustu je isporučeno 17.056 jedinica, što označava rast od 34,5 posto u poređenju s istim mesecom prošle godine.

Izvor: Index.hr

Foto: Arhiva Autoblog.rs / Toyota



čitanja : 58



Komentari