home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA
Leapmotor C10
 
Leapmotor je objavio da je do sada proizveo milion vozila, čime je postao još jedan novi proizvođač automobila u Kini koji je ušao u „Klub milionera“.

Ovaj istorijski trenutak nije samo proboj u brojkama proizvodnje, već i najbolja potvrda razvojnog puta Leapmotora. Najznačajniji prodor ovog miliona vozila je njegovo neverovatno „ubrzanje“. Od 500.000. do milion, Leapmotoru je trebalo samo 343 dana.

Kako se navodi u saopštenju, ova brzina u potpunosti demonstrira eksplozivan rast Leapmotorovih sistematskih sposobnosti, efekta obima i prepoznatljivosti na tržištu, a pokazuje da je Leapmotor uspešno prošao kroz početni period i postepeno ušao u novu fazu razvoja velikih razmera i visokog kvaliteta.

Iza „milionskog ubrzanja“ stoji čvrst rov izgrađen Leapmotorovom strategijom „globalnog samoistraživanja“ i konceptom „inkluzivne nauke i tehnologije“.

Od januara do avgusta 2025. godine, kumulativni obim isporuke Leapmotora je premašio 320.000 jedinica, nastavljajući da predvodi listu prodaje novih brendova u Kini.

Leapmotorov put do miliona je jasan visokokvalitetni put razvoja „prvo jačanja temelja, a zatim ubrzanja“. Ovo ubrzanje, koje daleko prevazilazi očekivanja industrije, dokazuje da je Leapmotor izgradio odličan i efikasan sistem saradnje u istraživanju i razvoju tehnologije, matrici proizvoda, razvoju tržišta, servisnoj mreži i izgradnji brenda.

Žu Đijangming, osnivač, predsednik i izvršni direktor Leapmotora, rekao je na ceremoniji: „Trebalo nam je pet godina da postignemo prelazak sa prvog Leapmotor S01 na 500.000-ti Leapmotor automobil. Za manje od godinu dana, završili smo prelazak sa 500.000 na milion jedinica, što pokazuje da je ubrzanje razvoja Leapmotora postajalo sve brže i brže. Nadamo se da ćemo u narednoj godini moći da budemo svedoci i sledećeg milionitog Leapmotora koji silazi sa proizvodne trake.“

Leapmotor B10

Fokusirajući se na vrednost za korisnika, Leapmotor je predstavio četiri glavne serije proizvoda ABCD, formirajući diverzifikovanu matricu, a glavni modeli nastavljaju da vode tržišni segment, stvarajući snažan „eksplozivni efekat“: Globalni obim isporuke C10 premašio je 160.000 jedinica u 17 meseci od njegovog lansiranja; C16 je pozicioniran kao ultra-udoban i inteligentan SUV dugog dometa, i zajedno sa C10, osvojio je prva dva mesta na listi neto preporučene vrednosti (NPS) novih energetskih SUV vozila. B10 je lansiran u aprilu ove godine, a već sledećeg meseca je isporučeno više od 10.000 jedinica, sa kumulativnom prodajom od preko 60.000 jedinica.

Leapmotor B05

U septembru, novi personalizovani strateški proizvod kompanije Leapmotor, Lafa5 (globalni komercijalni naziv B05), debitovao je na Salonu automobila u Minhenu u Nemačkoj. Kombinujući ultra-visoki izgled, kontrolu vožnje u evropskom stilu, inteligenciju vodećeg modela i kvalitet „leapfrog“, Lafa5 je postao prvi izbor za gradska, moderna putovanja mladih. Planirano je da Lafa5 bude lansiran u Kini u četvrtom kvartalu 2025. godine, a globalno lansiran 2026. godine pod komercijalnim nazivom B05, dok se očekuje da će njegova visokoperformansna Ultra verzija biti lansirana u Kini u prvoj polovini 2026. godine. 

Priredio: Ivan Mitić – Autoblog.rs



čitanja : 66



Komentari