
Ovaj istorijski trenutak nije samo proboj u brojkama proizvodnje, već i najbolja potvrda razvojnog puta Leapmotora. Najznačajniji prodor ovog miliona vozila je njegovo neverovatno „ubrzanje“. Od 500.000. do milion, Leapmotoru je trebalo samo 343 dana.
Kako se navodi u saopštenju, ova brzina u potpunosti demonstrira eksplozivan rast Leapmotorovih sistematskih sposobnosti, efekta obima i prepoznatljivosti na tržištu, a pokazuje da je Leapmotor uspešno prošao kroz početni period i postepeno ušao u novu fazu razvoja velikih razmera i visokog kvaliteta.
Iza „milionskog ubrzanja“ stoji čvrst rov izgrađen Leapmotorovom strategijom „globalnog samoistraživanja“ i konceptom „inkluzivne nauke i tehnologije“.
Od januara do avgusta 2025. godine, kumulativni obim isporuke Leapmotora je premašio 320.000 jedinica, nastavljajući da predvodi listu prodaje novih brendova u Kini.
Leapmotorov put do miliona je jasan visokokvalitetni put razvoja „prvo jačanja temelja, a zatim ubrzanja“. Ovo ubrzanje, koje daleko prevazilazi očekivanja industrije, dokazuje da je Leapmotor izgradio odličan i efikasan sistem saradnje u istraživanju i razvoju tehnologije, matrici proizvoda, razvoju tržišta, servisnoj mreži i izgradnji brenda.
Žu Đijangming, osnivač, predsednik i izvršni direktor Leapmotora, rekao je na ceremoniji: „Trebalo nam je pet godina da postignemo prelazak sa prvog Leapmotor S01 na 500.000-ti Leapmotor automobil. Za manje od godinu dana, završili smo prelazak sa 500.000 na milion jedinica, što pokazuje da je ubrzanje razvoja Leapmotora postajalo sve brže i brže. Nadamo se da ćemo u narednoj godini moći da budemo svedoci i sledećeg milionitog Leapmotora koji silazi sa proizvodne trake.“

Fokusirajući se na vrednost za korisnika, Leapmotor je predstavio četiri glavne serije proizvoda ABCD, formirajući diverzifikovanu matricu, a glavni modeli nastavljaju da vode tržišni segment, stvarajući snažan „eksplozivni efekat“: Globalni obim isporuke C10 premašio je 160.000 jedinica u 17 meseci od njegovog lansiranja; C16 je pozicioniran kao ultra-udoban i inteligentan SUV dugog dometa, i zajedno sa C10, osvojio je prva dva mesta na listi neto preporučene vrednosti (NPS) novih energetskih SUV vozila. B10 je lansiran u aprilu ove godine, a već sledećeg meseca je isporučeno više od 10.000 jedinica, sa kumulativnom prodajom od preko 60.000 jedinica.

U septembru, novi personalizovani strateški proizvod kompanije Leapmotor, Lafa5 (globalni komercijalni naziv B05), debitovao je na Salonu automobila u Minhenu u Nemačkoj. Kombinujući ultra-visoki izgled, kontrolu vožnje u evropskom stilu, inteligenciju vodećeg modela i kvalitet „leapfrog“, Lafa5 je postao prvi izbor za gradska, moderna putovanja mladih. Planirano je da Lafa5 bude lansiran u Kini u četvrtom kvartalu 2025. godine, a globalno lansiran 2026. godine pod komercijalnim nazivom B05, dok se očekuje da će njegova visokoperformansna Ultra verzija biti lansirana u Kini u prvoj polovini 2026. godine.
Priredio: Ivan Mitić – Autoblog.rs