
Kako podseća Carscoops, Soul je debitovao 2009. godine sa stilom koji je bio sve samo ne konvencionalan. Kijin dizajnerski tim u Americi je rekao da je „vepar sa rancem“ inspirisao oblik, jer su želeli da ovaj automobil bude čvrst i praktičan, a da ne bude prevelik. Kada je koncept stigao do proizvodnje, taj oblik je ostao i pokazao se kao veliki hit.

„Soul je bio jedan od kamena temeljaca u Kijinom učvršćivanju u Sjedinjenim Državama i ovo jedinstveno vozilo – i marketing koji ga podržava – pomogli su Kiji da se pomeri tamo gde se danas nalazi“, rekao je Erik Votson, potpredsednik prodaje u Kia America.
„Kia napreduje ka svom trećem uzastopnom godišnjem rekordu prodaje i rekordnom tržišnom udelu svih vremena, a to je moguće zahvaljujući ranom uspehu koji je Soul izgradio. Ponosni smo na nasleđe koje će Soul ostaviti za sobom kada napusti našu ponudu, ali smo podjednako uzbuđeni zbog budućnosti Kijine široke i nagrađivane ponude SUV vozila.“
Još uvek postoji nekoliko hiljada Soulova na placevima dilera širom SAD, i oni i dalje predstavljaju nešto posebno. Ovi modeli spajaju praktičnost, stil, efikasnost i individualnost u zaista pristupačnom paketu.
Priredio: Ivan Mitić – Autoblog.rs