home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA
BYD Seal
 
Najveća švajcarska banka UBS je napravila zanimljivu analizu koja pokazuje da je proizvodnja BYD Seala oko 35 % jeftinija od proizvodnje Volkswagena ID.3.

Ova prednost u troškovima se pripisuje BYD-ovoj vertikalnoj integraciji i vlastitoj proizvodnji komponenti, što je u suprotnosti s VW-ovim skupljim pristupom u proizvodnji ID.3. Nemački div se više oslanja na dobavljače, a tu je i socijalna komponenta jer više plaća radnike u Nemačkoj, navodi Revija HAK.

Za poređenje, viši troškovi proizvodnje Volkswagena ID.3 odražavaju drugačiji pristup proizvodnji i nabavci komponenti, a kada se to preračuna po segmentima vozila onda to izgleda ovako kada se uporede BYD Seal i Volkswagenov ID.3:

BYD na bateriju potroši 29 % manje. Za šasiju i točkove još 38 % manje kao i za elektroniku koja Kinezima donosi takođe 17 % nižu cenu. Ostale komponente manje koštaju BYD i to za 23 %, dok proizvodnja unutrašnjosti vozila donosi još 17 % manje troškova za BYD. Zatim za distribuciju i ostale servise dodajmo još 63 % manje, kao i za fabrike koje donose još 62 % manjih troškova za BYD.

BYD & Volkswagen 

Na kraju dodajmo i cenu rada, odnosno radnika, koja Kinezima daje prednost od 77 % u odnosu na Nemce. Kineski troškovi rada ne mogu se upoređivati s nemačkim.

Izvor: Revijahak.hr

Foto: BYD / UBS



čitanja : 180



Komentari