
Veliki deo izmena je usmeren na prednji deo. Ističe se pre svega hauba od ugljeničnih vlakana zajedno sa velikim otvorima za vazduh, kao i novi prednji razdelnik od ugljeničnih vlakana.
Tu su i novi bočni pragovi, "škrge" na prednjim blatobranima, redizajnirani poklopci retrovizora, ogromno fiksno zadnje krilo i difuzor, sportski izduvni sistem koji ima samo jednu izduvni cev, kao i komplet novih točkova.

Mugen kaže da paket proizvodi oko tri puta veću potisnu silu od standardnog podešavanja, dok istovremeno smanjuje težinu automobila za 38 kilograma zahvaljujući konstrukciji od ugljeničnih vlakana.
Ispod haube, 2,0 litarski četvorocilindrični turbo motor ostaje mehanički netaknut, ali dobija ugljenični poklopac motora koji nosi Mugenovu oznaku.
Titanijumski izduvni sistem smanjuje težinu za dodatnih 8,75 kilograma, kao i modifikovani kočioni sistem.
Što se tiče nekih cena, treba reći da prednji spliter, zadnji difuzor i bočni pragovi koštaju 1.500.000 jena (oko 9.700 američkih dolara), hauba ima cenu od 1.200.000 jena (oko 7.800 dolara), zadnje krilo je 1.000.000 jena (6.500 dolara), 750.000 jena (4.900 dolara) je potrebno za titanijumski izduv...
Mugen kaže da će delovi postepeno biti dostupni tokom 2026. godine, a rokovi isporuke variraju zbog ograničene proizvodnje.
Priredio: Ivan Mitić – Autoblog.rs