
Kupovina novog automobila bi trebalo da bude uzbudljiva, ali ovo iskustvo često izaziva osećaje teskobe ili straha. Mnogo toga zavisi o samom iskustvu boravka u salonu, tako da Ford radi na rešavanju ovog problema svojim "ujedinjenim globalnim maloprodajnim iskustvom" poznatim kao Ford Signature 2.0., koje će posetu salonu učiniti gostoljubivijom, opuštajućom i "bezbolnom".
U sklopu preuređenja salona, prodavci treba da prihvate ideju "gostoprimstvo na prvom mestu". Iz Forda je saopšteno da zaposleni salona nisu prodavci, nego "ambasadori brenda". Kupci će moći da razgovaraju s njima u "namenskim prostorima za gostoprimstvo", koji izgledaju usmereni na opuštenije i neformalnije razgovore. Osim toga, hrana i piće biće dostupni i u izložbenim salonima i u servisnim prostorima, navodi Klix.ba.

Prodajni saloni će postati fleksibilniji, jer kupci mogu da biraju gde će obavljati posao. Međutim, čini se da kompanija forsira ličnu prodaju, jer se referiraju ili na "tradicionalnu prostoriju za kupovinu ili na prostor za gostoprimstvo".
Uz to, proizvođač automobila je takođe obećao nesmetan prelaz između digitalnih i ličnih interakcija. Takođe će postojati onlajn prodaja na određenim tržištima, uključujući SAD.

Kupci u budućnosti mogu očekivati obnovljene prodajne salone, koji pružaju "imerzivna iskustva s brendom". Ovo obećava da će kupcima omogućiti da "vide, dodirnu i saznaju više o proizvodima, dodacima i tehnologiji". Fokus nije samo na prodaji, jer je Blue Oval pomenuo efikasne dizajne prodajnih salona da bi se "optimizovao protok i funkcionalnost te poboljšalo iskustvo za goste".

Ford nije ulazio u mnogo detalja, ali izgleda da će prodajni saloni budućnosti imati otvoren dizajn, koji podseća na kafić. Kabine se nigde ne vide jer su zamenjene kafićem, okruglim stolovima i s nekoliko namenskih radnih prostora. Takođe, mogu se videti zanimljive izložbe vozila s rekvizitima, kao i prostori za robu.
Što se tiče usluga, tu je Ford Pickup & Delivery. U njemu zaposleni prodajnog salona preuzimaju vozilo, popravljaju ga u prodajnom salonu, a zatim ga vraćaju vlasniku. To zvuči prilično praktično i trebalo bi pomoći u uklanjanju nekih neprijatnosti stalnih opoziva.
Za manje i rutinske probleme, tu je Ford Mobile Service. U njemu tehničari dolaze do vlasnika, bilo kod kuće ili na posao te obavljaju potrebno održavanje na licu mesta.
Ford Signature 2.0 će do kraja godine biti dostupan u više od 20 prodajnih mesta u 10 zemalja, dok će taj broj porasti na 110 salona do 2027. godine. Čini se da je ovo postepena tranzicija, ali kupci na kraju mogu očekivati gostoljubivije i praktičnije iskustvo.
Izvor: Klix.ba / Carscoops.com
Foto: Ford