
Nagrade slave inovativnost i kreativnost kompanije u različitim kategorijama dizajna i komunikacije, kao što su film i animacija, oglašavanje, unutrašnja arhitektura, restoran i kafić, brend, komunikacioni dizajn i digitalna rešenja.
Red Dot Award: Brands & Communication Design jedno je od najuglednijih svetskih takmičenja u oblasti dizajna, koje prepoznaje izvrsnost i inovacije u brendiranju, komunikaciji i dizajnu. Ovim priznanjem, Hyundai Motor dodatno učvršćuje svoj globalni imidž inovativnog i kreativnog lidera, koji prevazilazi granice automobilske industrije.
Među najistaknutijim ostvarenjima kompanije Hyundai Motor na ovogodišnjoj dodeli nagrada su:
* Night Fishing - inovativni kratki film kompanije Hyundai Motor osvojio je najviše priznanje, Red Dot: Best of the Best, u kategoriji Film i animacija, kao i Red Dot nagradu u kategoriji Oglašavanje. Snimljen u potpunosti kamerom montiranom na automobil, film istražuje nove formate sadržaja i načine angažovanja publike u digitalnom dobu.
* HMGICS CX Area - Smart Farm - interaktivna, robotski zasnovana pametna farma omogućava posetiocima da dožive proces „od semena do stola“, odražavajući posvećenost kompanije održivosti i inovacijama u urbanoj poljoprivredi, u skladu s njenom vizijom buduće mobilnosti. Dobitnik je priznanja u kategoriji Unutrašnja arhitektura.
* HMGICS Na Oh Restaurant - restoran Na Oh, koji se nalazi u okviru Hyundai Motor Group Innovation Center Singapore (HMGICS), slavi korejsku kulturu i gastronomiju. Kombinuje tradicionalni zanat i sezonske menije, stvarajući kulturni prostor koji redefiniše spoj dizajna i gastronomije. Osvojio je dve Red Dot nagrade, u kategorijama Restoran i kafić i Unutrašnja arhitektura.
* Hyundai Achieves 100M Units Global Production Campaign - kampanja koja obeležava Hyundai Motor jubilej od 100 miliona proizvedenih vozila širom sveta, ističe uticaj kompanije na kupce globalno, kao i njenu viziju budućnosti. Dobitnik je priznanja u kategoriji Brend.
* Mobilet - duhovita kampanja povodom Dana šale predstavila je „prvo autonomno pokretno kupatilo na svetu“. Ova kreativna ideja povezala je humor sa Hyundai mobilnošću i izazvala snažnu pozitivnu reakciju i angažman na društvenim mrežama. Osvojila je Red Dot nagradu u kategoriji Dizajn brenda i komunikacija.
* Hydrogen Wave - kreiran u saradnji sa britanskom umetničkom grupom Universal Everything, ovaj projekat prikazuje Hyundai Motor viziju održive energije i buduće mobilnosti kroz upečatljivo vizuelno pripovedanje, sa fokusom na proizvodnju „zelenog čelika“ pomoću vodonika. Dobitnik je priznanja u kategoriji Film i animacija.
* Hyundai AD Creator for Car Dealers - AI platforma koja omogućava zaposlenima i dilerima Hyundai Motor brenda širom sveta da kreiraju visokokvalitetne, brendirane reklamne sadržaje za štampane, digitalne i društvene medije. Osvojila je Red Dot nagradu u kategoriji Digitalna rešenja.
Priznanja Red Dot žirija potvrđuju sposobnost Hyundai Motor kompanije da dosledno promoviše održivost, tehnološku inovaciju i kulturnu relevantnost kroz različite formate - od prostornog dizajna i digitalnih rešenja do filma i oglašavanja. Ovi napori proširuju viziju kompanije izvan automobilske industrije, potvrđujući njen status globalnog inovatora.
Pored Red Dot nagrada, mnogi Hyundai projekti nagrađeni su i na drugim prestižnim takmičenjima, uključujući iF Design Award, IDEA Design Award i Cannes Lions International Festival of Creativity, što dodatno potvrđuje sposobnost brenda da spaja inovativni dizajn i autentično pripovedanje koje inspiriše publiku širom sveta.
PR saopštenje