home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA
Hyundai Motor osvojio je devet nagrada „Red Dot Award
 
Kompanija Hyundai Motor Company osvojila je devet priznanja na prestižnom takmičenju Red Dot Award: Brands & Communication Design 2025, uključujući i nagradu „Best of the Best“ za filmski projekat Night Fishing.

Nagrade slave inovativnost i kreativnost kompanije u različitim kategorijama dizajna i komunikacije, kao što su film i animacija, oglašavanje, unutrašnja arhitektura, restoran i kafić, brend, komunikacioni dizajn i digitalna rešenja.

Red Dot Award: Brands & Communication Design jedno je od najuglednijih svetskih takmičenja u oblasti dizajna, koje prepoznaje izvrsnost i inovacije u brendiranju, komunikaciji i dizajnu. Ovim priznanjem, Hyundai Motor dodatno učvršćuje svoj globalni imidž inovativnog i kreativnog lidera, koji prevazilazi granice automobilske industrije.

Među najistaknutijim ostvarenjima kompanije Hyundai Motor na ovogodišnjoj dodeli nagrada su:

* Night Fishing - inovativni kratki film kompanije Hyundai Motor osvojio je najviše priznanje, Red Dot: Best of the Best, u kategoriji Film i animacija, kao i Red Dot nagradu u kategoriji Oglašavanje. Snimljen u potpunosti kamerom montiranom na automobil, film istražuje nove formate sadržaja i načine angažovanja publike u digitalnom dobu.

* HMGICS CX Area - Smart Farm - interaktivna, robotski zasnovana pametna farma omogućava posetiocima da dožive proces „od semena do stola“, odražavajući posvećenost kompanije održivosti i inovacijama u urbanoj poljoprivredi, u skladu s njenom vizijom buduće mobilnosti. Dobitnik je priznanja u kategoriji Unutrašnja arhitektura.

* HMGICS Na Oh Restaurant - restoran Na Oh, koji se nalazi u okviru Hyundai Motor Group Innovation Center Singapore (HMGICS), slavi korejsku kulturu i gastronomiju. Kombinuje tradicionalni zanat i sezonske menije, stvarajući kulturni prostor koji redefiniše spoj dizajna i gastronomije. Osvojio je dve Red Dot nagrade, u kategorijama Restoran i kafić i Unutrašnja arhitektura.

* Hyundai Achieves 100M Units Global Production Campaign - kampanja koja obeležava Hyundai Motor jubilej od 100 miliona proizvedenih vozila širom sveta, ističe uticaj kompanije na kupce globalno, kao i njenu viziju budućnosti. Dobitnik je priznanja u kategoriji Brend.

* Mobilet - duhovita kampanja povodom Dana šale predstavila je „prvo autonomno pokretno kupatilo na svetu“. Ova kreativna ideja povezala je humor sa Hyundai mobilnošću i izazvala snažnu pozitivnu reakciju i angažman na društvenim mrežama. Osvojila je Red Dot nagradu u kategoriji Dizajn brenda i komunikacija.

* Hydrogen Wave - kreiran u saradnji sa britanskom umetničkom grupom Universal Everything, ovaj projekat prikazuje Hyundai Motor viziju održive energije i buduće mobilnosti kroz upečatljivo vizuelno pripovedanje, sa fokusom na proizvodnju „zelenog čelika“ pomoću vodonika. Dobitnik je priznanja u kategoriji Film i animacija.

* Hyundai AD Creator for Car Dealers - AI platforma koja omogućava zaposlenima i dilerima Hyundai Motor brenda širom sveta da kreiraju visokokvalitetne, brendirane reklamne sadržaje za štampane, digitalne i društvene medije. Osvojila je Red Dot nagradu u kategoriji Digitalna rešenja.

Priznanja Red Dot žirija potvrđuju sposobnost Hyundai Motor kompanije da dosledno promoviše održivost, tehnološku inovaciju i kulturnu relevantnost kroz različite formate - od prostornog dizajna i digitalnih rešenja do filma i oglašavanja. Ovi napori proširuju viziju kompanije izvan automobilske industrije, potvrđujući njen status globalnog inovatora.

Pored Red Dot nagrada, mnogi Hyundai projekti nagrađeni su i na drugim prestižnim takmičenjima, uključujući iF Design Award, IDEA Design Award i Cannes Lions International Festival of Creativity, što dodatno potvrđuje sposobnost brenda da spaja inovativni dizajn i autentično pripovedanje koje inspiriše publiku širom sveta.

PR saopštenje



čitanja : 43



Komentari