
To prisiljava marku da promeni svoju izvornu strategiju proizvodnje isključivo električnih automobila, potvrdio je izvršni direktor Scout Motorsa, Scott Keogh.
Kupci s anksioznošću oko dometa i problemima s punjenjem su prisilili marku da predstavi verziju automobila s benzinskim motorom i takozvanim produživačem dometa, koji radi tako da točkove pokreću elektromotori, dok benzinski motor služi kao generator koji puni baterije kada je snaga niska.
– Tržište je progovorilo – kratko je prokomentarisao izvršni direktor Scott Keogh za Bloomberg.
Dodajmo i da potpuno električna verzija SUV-a Scout Traveler i pick-upa Terra ima veliku NMC bateriju od 120 kWh, što će prema WLTP normi omogućiti očekivani domet od 560 kilometara. S druge strane, produživač dometa dobija manju, jeftiniju LFP bateriju s otprilike polovinom kapaciteta električnog automobila (cca. 240 kilometara), ali u kombinaciji s benzinskim motorom ukupni domet se povećava na nešto više od 800 kilometara.

Kako navodi Revija HAK, Scoutov zaokret je najnoviji primer zastoja u proizvodnji električnih automobila, ali i interesa tržišta. Potvrda toga dolazi od General Motorsa i Forda, koji su objavili da smanjuju proizvodnju električnih automobila da bi se fokusirali na benzinske i hibridne modele.
Izvor: Revijahak.hr / Bloomberg
Foto: Arhiva Autoblog.rs / Scout