
Dve grupe su takođe saopštile da će investirati 3,8 milijardi reala (616 miliona evra) u industrijski kompleks u južnoameričkoj zemlji.
„Reno” je objavio da će dva proizvođača stvoriti novu platformu za tehnologiju nulte emisije što će biti osnova za još jedan novi model koji će biti lansiran 2027. godine.
Čuveni francuski brend nije naveo da li je ta investicija deo ili dodatak u međunarodnom razvojnom planu od tri milijarde evra tokom četiri godine, koji je najavljen krajem 2023. godine.
„Sporazum omogućava Džiliju pristup postojećoj mreži fabrika i dilera, a pomoći će francuskom proizvođaču automobila da iskoristi više raspoloživih kapaciteta u svojoj fabrici za montažu", saopštila je francuska kompanija.
Iako ga je Renoovo oslanjanje na Evropu u velikoj meri izolovalo od tarifa američkog predsednika Donalda Trampa, to kineski brend takođe čini ranjivim na slab ekonomski rast regiona.
S obzirom na to da se suočava sa sve većom konkurencijom kineskih proizvođača automobila kod kuće, Džili želi i zbog toga da se proširi izvan Evrope, u Latinskoj Americi, ali i u Koreji, Turskoj i Indiji.
Izvor: Politika.rs
Foto: Arhiva Autoblog.rs / Renault