home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA
Škoda Saudi Arabia
 
* Unapređenje internacionalizacije: Škoda Auto ulazi na saudijsko tržište u partnerstvu sa SAMACO Motors

* Opsežan portfolio: Širok raspon modela sa motorima sa unutrašnjim sagorevanjem uključivaće modele Octavia, Superb, Karoq, Kodiaq, Slavia i Kushaq

* Moderni prodajni saloni: Prva dva najsavremenija maloprodajna mesta biće otvorena u Jeddahu i Al Khobaru do kraja 2025. godine, a vodeći salon u Rijadu planiran je za 2026.

* Iskorišćavanje potencijala rasta: Najveće tržište na Bliskom istoku; očekuje se da će godišnja prodaja dosegnuti milion vozila do 2030.

– Škoda Auto unapređuje svoju strategiju internacionalizacije ulaskom na brzorastuće saudijsko tržište u partnerstvu sa SAMACO Motors, koji već više od 15 godina zastupa druge brendove Volkswagen grupe u zemlji. Portfolio uključuje modele Octavia i SUV modele Kushaq, Karoq i Kodiaq. Ubrzo će im se pridružiti Superb limuzina i kombi. Gledajući prema 2026. godini, Škoda će takođe predstaviti kompaktnu limuzinu Slavia kako bi zadovoljila snažnu potražnju u tom segmentu na saudijskom tržištu. Prva dva najsavremenija maloprodajna mesta otvoriće se do kraja godine u Jeddahu i Al Khobaru, a vodeći salon u Rijadu planiran je za 2026. godinu.

Saudijska Arabija: Iskorišćavanje snažnog potencijala rasta tržišta

Škoda Auto namerava da se prvenstveno usmeri na mlade vozače i porodice u većim gradovima Saudijske Arabije. Kako bi se maksimizirale sinergije i iskoristio potencijal rasta – s obzirom na trenutni nivo od samo 156 vozila na 1000 stanovnika – Škoda Auto je osnovala predstavništvo Škoda Bliski istok kao deo Volkswagen Grupe Bliski istok (VWGME), koji vodi Škodine planove rasta i koordiniše aktivnosti brenda u regiji.

Ulazak na tržište sa širokim portfoliom i jakim partnerom

Ulazak Škoda Auta u Saudijsku Arabiju označava sledeći strateški korak na Bliskom istoku. U prvoj polovini 2025. godine proizvođač automobila ušao je na tržište Omana, ponovo pokrenuo poslovanje u Kataru i otvorio dva nova, najsavremenija salona u Ujedinjenim Arapskim Emiratima. Sa Saudijskom Arabijom koja se sada pridružuje ovoj brzorastućoj mreži, Škoda Auto nastavlja da jača svoju prisutnost u regiji, predstavljajući sveobuhvatnu ponudu modela koja uključuje modele Octavia, Superb, Karoq i Kodiaq, zajedno sa SUV-om Kushaq i limuzinom Slavia.

Škoda Kushaq

Kako bi ostvarila svoje ambiciozne ciljeve u regiji, Škoda ulazi u strateško partnerstvo sa SAMACO Motors, članom Al Nahla Grupe. Dva izložbena salona, površine preko 1200 m², biće otvorena u Jeddahu i Al Khobaru do kraja 2025. godine. Vodeći salon u glavnom gradu Rijadu biće otvoren 2026. godine.

Škoda Slavia

Osnovana 1930. godine, Al Nahla Group jedna je od najdugovečnijih trgovinskih kompanija u Kraljevini. SAMACO Motors, osnovan 1978. godine, vodeći je uvoznik i distributer automobila u Saudijskoj Arabiji. Više od 15 godina bio je ekskluzivni zastupnik za Audi, Volkswagen i Porsche, a nedavno je u svoj portfolio dodao Bentley i Lamborghini.

Globalna prisutnost: Škoda Auto nastavlja da se širi izvan Evrope

U 2025. godini Škoda je postala treći najprodavaniji brend u Evropi, poziciju koju namerava trajno da osigura do kraja decenije. Osim toga, proizvođač automobila se fokusirao na dalje jačanje svog čvrstog stuba izvan Evrope, prvenstveno na dinamičnim tržištima u rastu, doprinoseći svojim stručnim znanjem kako bi iskoristio potencijal rasta za celu Volkswagen grupu. Indija i Vijetnam postali su strateški ključna tržišta u Škodinim planovima internacionalizacije, pomažući kompaniji da kapitalizuje postojeće prodajne izglede u regiji ASEAN-a, Bliskom istoku, Australiji i Novom Zelandu.

PR saopštenje



čitanja : 56



Komentari