home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA
BYD Atto 2
 
Ne tako davno su BYD vozila bila redak prizor na evropskim putevima, ali u proteklih nekoliko godina je ovaj kineski proizvođač automobila izrastao u globalnog lidera šireći se na nova tržišta brže od svojih konkurenata. Sledeće godine će BYD-ovi modeli postati još uobičajeniji širom Evrope.

Uprkos dodatnom teretu evropskih carina na automobile proizvedene u Kini, BYD nema nameru da uspori. Kompanija smatra Evropu jednim od svojih ključnih novih teritorija i očekuje da će imati oko 1.000 maloprodajnih mesta širom Starog kontinenta pre kraja godine. Međutim, ta prekretnica je samo početak onoga što je planirano za 2026. godinu, navodi Klix.ba.

BYD Dolphin Surf

Maria Grazia Davino, regionalna direktorka BYD-a za Evropu, na nedavnom događaju održanom u Frankfurtu predstavila je sledeći potez kompanije. Ona je potvrdila da će BYD sledeće godine udvostručiti svoje prisustvo u regiji te je ovo širenje nazvala ključnim za osvajanje kupaca u vrlo konkurentnom okruženju.

"U skladu s uspešnim konkurentima, moramo da imamo blizinu i da se izborimo za blizinu evropskim kupcima", rekla je Davino, izveštava Reuters.

BYD je trenutno aktivan na 29 evropskih tržišta te sprovodi ono što Davino naziva "dugoročnom strategijom lokalizacije". Plan se fokusira na proizvodnju više vozila koja kompanija prodaje unutar same Evrope, smanjujući zavisnost o uvozu i jačajući veze s lokalnim ekonomijama. Ključ ovog napora je veliki novi proizvodni centar u Mađarskoj, koji bi uskoro trebalo da bude otvoren.

Do sada se ove godine prodaja BYD-a u Evropi više nego utrostručila, dostigavši ​​80.807 vozila u samo devet meseci.

"Lokalizacija u zreloj regiji poput Evrope je vrlo važan projekat, koji zahteva znanje, posvećenost, investicije i resurse na svim nivoima“, dodala je Davino.

Izvor: Klix.ba / Carscoops.com

Foto: Arhiva Autoblog.rs / BYD



čitanja : 83



Komentari