
Prema pisanju britanske štampe, zbog trenutne finansijske situacije kojoj su doprinele i najnovije američke carine, jer najveći broj Ineosovih automobila završava u Sjedinjenim Američkim Državama, Ratcliffe će morati da ugasi nekoliko stotina radnih mesta, što i nije veliki broj u slučaju velikih automobilskih kompanija, ali jeste u slučaju Ineosa u kojem trenutno radi nešto više od 1.700 osoba, navodi Klix.ba.
U Ineosu će pre svega redukovati broj administrativnog osoblja u Velikoj Britaniji, ali i na više lokacija u Evropi, a broj radnika u proizvodnim pogonima u Francuskoj ostaće isti. Upućeni tvrde da je neželjenom potezu Ineosa pomogla i visina dugova u kojima je Ratcliffova petrohemijska kompanija.
Iza naziva Grenadier i Quartermaster kriju se dve karoserijske verzije (dvovolumen i pickup) beskompromisnih „old school“ terenaca koje pokreću BMW-ovi trolitarski 6-cilindarski motori čija snaga se prenosi na obe osovine posredstvom ZF-ovog 8-stepenog automatskog menjača.
Ljubitelji dizela mogu da računaju na 249 KS i 550 Nm najvećeg obrtnog momenta, što je dovoljno da 4,9 metara dugačak i 2,7 tona težak Grenadier iz mesta do „stotke“ stigne za 9,9 sekundi i razvije elektronski ograničenih 160 km/h. Uz BMW-ovu turbobenzinsku opciju stiže 286 „konja“ i 450 Nm obrtnog momenta, a tako motorizovan Grenadier od 0 do 100 km/h stiže za 8,6 sekundi i takođe razvija 160 km/h.
Izvor: Klix.ba / Motor1.com
Foto: Arhiva Autoblog.rs / Ineos